خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سردار «نقدی» وارد غرفه انصاف‌نیوز نشد؛ «کریمی‌قدوسی» آمد و بازگشت!

در روز چهارم بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، غرفه‌ی انصاف نیوز همچنان با استقبال چشمگیر شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور همراه بود – دوشنبه هشتم آبان- محمدعلی ابطحی؛ رییس دفتر خاتمی در دولت اصلاحات، قاسم تقی‌زاده خامسی؛ شهردار مشهد، سیدمصطفی تاج‎زاده؛ فعال سیاسی اصلاح‌طلب، محمد کیانوش‌راد؛ عضو شورای مرکزی حزب اتحاد، سردار نقدی، رییس سابق بسیج مستضعفین، احمد زیدآبادی؛ روزنامه‌نگار پیشکسوت، یاشار سلطانی؛ مدیر سایت توقیف شده معماری نیوز، اسماعیل گرامی‌مقدم؛ سخنگوی حزب اعتماد ملی، نمازی؛ معاون حزب کارگزاران، کریمی قدوسی، فاطمه سعیدی، طیبه سیاووشی و نجفی از نمایندگان مجلس دهم، ناهید خداکرمی، زهرا نژادبهرام و  زهرا صدراعظم نوری از اعضای شورای شهر و احسان شریعتی پسر مرحوم شریعتی، مهمانان این غرفه بودند.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، در روز چهارم با رسیدن به نیمه‌ی هفته، حضور پررنگ مردم در نمایشگاه نقش و نگاری دیگر به این دوره از نمایشگاه داده، اما هنوز خبری از حضور دولتی‌ها نیست. طبق عادت هر ساله نمایشگاه مطبوعات با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شد و در روزهای هفته مطبوعات با حضور وزرا و هیأت دولت همراه بود، اما امسال تا این لحظه نه از رییس‌جمهور خبری بود و نه از وزرای دولت!

تنها در روز دوم نمایشگاه، وزیر ارتباطات آن‌هم تنها برای بازدید از خبرگزاری‌ها به نمایشگاه آمد.

پدیده امروز نمایشگاه «پدیده» بود

اما اتفاقی پرحاشیه در روز چهارم رخ داد ک تعدادی از مالباختگان پدیده و موسسه‌ی ثامن‌الحجج در نمایشگاه شروع به شعار دادن و راهپیمایی کردند. نکته‌ی قابل توجه انجام چنین اعتراضی در نمایشگاه مطبوعات بود، در مرکز رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی این روزهای کشور!

مالباختگان با شعارهای «مطبوعات جیره‌خوار ننگت باد، مسوولان خراسان ننگت باد»، «ای [مسوول] خراسان ننگت باد؛ ننگت باد»، «پدیده را کی زد زمین؟ [….] خراسان»، «پدیده رو بفروشین، پول ماها را پس بدید»، «[اعتقادات] رو پله کردن، مردم رو ذله کردن»، فضای نمایشگاه را برای ساعتی ملتهب کرد؛ مالک اولیه پدیده، «آقای پهلوان» منجر به ایجاد این تجمع شده‌ است.

photo_2017-10-30_21-21-01

تاج‌زاده: لحن روحانی آرام‌تر شده است!

سیدمصطفی تاج زاده با حضور در غرفه انصاف نیوز دقایقی را در این غرفه نشست و به برخی پرسش‌ها پاسخ داد؛ او، تغییر رویکرد روحانی از اصلاح‌طلبان و پیوستن به اصولگرایان را نفی کرد و گفت: من فکر نمی‌کنم آقای روحانی چرخش کرده باشد، لحن او آرام‌تر شده است.

قدوسی آمد، اما برگشت!

کریمی قدوسی، نماینده تندروی تهران که روز دوشنبه به نمایشگاه آمده بود. او ابتدا وارد غرفه‌ی انصاف نیوز شد؛ اما پس از خواندن تعدادی از تیترهای غرفه ناگهان از غرفه خارج شده و رفت.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۳۱_۰۹-۵۳-۳۳

سردار نقدی وارد غرفه انصاف نیوز نشد!

سردار نقدی؛ رییس سابق بسیج مستضعفین که در روز چهارم نمایشگاه برای بازدید از مطبوعات به نمایشگاه آمده بود؛ درحالی که قصد ورود به غرفه انصاف نیوز را داشت، پس از خواندن تعدادی از تیترها از خط قرمز دور غرفه انصاف نیوز عبور‌ نکرد.

این تصویر میرحسین است؟!

محمدعلی ابطحی؛ رییس دفتر سیدمحمد خاتمی در دوران اصلاحات با حضور در غرفه انصاف نیوز چند دقیقه‌ای را به صحبت پیرامون مسایل این ‌روزهای کشور پرداخت. ابطحی با دیدن تصویر میرحسین موسوی در مستند جمهور که غرفه انصاف نیوز پخش می‌کند، تعجب کرد و ناگهان پرسید: این تصویر مهندس موسوی است؟! و با لبخندی به صحبت‌هایش ادامه داد.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۳۱_۰۹-۴۸-۲۸

 

گلایه‌های اصحاب رسانه از نمایشگاه ادامه دارد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا