خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظرسنجی‌های انصاف‌نیوز با حواشی ادامه دارد

روز پنجم بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات به نسبت روز پرترافیکی بود و با استقبال خوب مردم همراه شد. هر غرفه با ابتکار عمل مخصوص به خود، سعی در جلب نظر بازدیدکنندگان دارد که شور و حال خاصی به نمایشگاه بخشیده است. هر روز بر تعداد بازدیدکنندگان افزوده می‌شود، اما هنوز هم اصحاب رسانه از حاضر نشدن برخی مسوولان گلایه دارند.

غرفه‌ی انصاف‌نیوز هم همچون روزهای قبل با استقبال چشمگیری همراه بود. بازدیدکنندگان گاهی از نظرسنجی‌ها و نتایج آن می‌پرسند و با مسوولان غرفه تبادل نظر می‌کنند و حتی انتقاداتی نسبت به بعضی پرسش‌های نظرسنجی مطرح می‌کنند و بعضی نیز دغدغه‌ی این را دارند که نتیجه‌ی این نظرسنجی‌ها به کجا می‌رسد؟!

پس از آنکه در روز سوم، پرسش «تغییرات کدام‌یک واقعی‌تر بود؟ الهام چرخنده ___ گلشیفته فراهانی» با چالش جدی برخی مسوولان مواجه شد، تحریریه‌ی انصاف‌نیوز ناگزیر به توقف ادامه‌ی نظرسنجی که اتفاقا با استقبال خوبی هم همراه شده بود، شد و به این ترتیب تا ساعت 14 عصر، شمارش آرای صندوق شیشه‌ای، تغییرات گلشیفته‌ فراهانی را با 74.6 درصد واقعی‌تر نشان داد!

جلوگیری از ادامه‌ی این نظرسنجی در میان شرکت‌کنندگان و حتی اصحاب رسانه با بازتاب قابل توجهی مواجه شد و بسیاری عنوان می‌کردند که در ساعات بعدی قصد شرکت در رأی گیری را داشته‌اند که میسر نشد و در این رابطه با تأکید علی‎اصغر شفیعیان، مدیرمسوول پایگاه خبری پاسخی درباره‌ی علت توقف این نظرسنجی در پی فشارهای اعمال شده، به مخاطبان داده نشد.

به این ترتیب پرسش روز چهارم چیزی نبود جز این: «آیا انصاف‌نیوز را رسانه‌ای امنیتی می‌دانید؟ بلی ___ خیر» که نتایج صندوق شیشه‌ای با آنچه نظرسنجی در فضای مجازی انصاف‌نیوز پیش برد، متفاوت شد؛ صندوق شیشه‌ای 66درصد پاسخ «خیر» را در بر داشت، اما در نظردهندگان در توییتر، نظری غیر از این را به خود اختصاص دادند و پاسخ «بلی» بیشترین دیده شد!

IMG_2853

روز سه‌شنبه نهم آبان‌ماه نیز با پرحاشیه شروع شد؛ باز هم یک پرسش برای نظرسنجی در غرفه‌ی انصاف‎نیوز با واکنش همراه شد! «آزادی را با دیدگاه کدام خاتمی می‌پسندید؟ احمد خاتمی ___ محمد خاتمی» که تا ساعت 13 ظهر دوام نیاورد و در نهایت با وقفه‌ای کوتاه، پرسش دوم یعنی «رفتار کدام‌یک را اصلاح‌طلبانه‎تر می‎دانید؟ عارف ___ علی مطهری»؛ موضوعی که با انتقاد جدی برخی بازدیدکنندگان از نمایشگاه مطبوعات مواجه شد! آنها اعتقاد به خودزنی داشتند و البته برخی نظرات دیگر که از سوی متولیان شنیده و تبادل نظر شد؛ نمایندگان مجلس اما از پاسخ به این پرسش امتناع کردند و حتی گاه متهم به بی‌اخلاقی کردند.

سرانجام نظرسنجی روز گذشته، با نتیجه‌ی 83.5 درصد علی مطهری و آقای عارف 16.5 درصد به پایان رسید. پرسش روز چهارشنبه درباره‌ی «سپنتا نیکنام» نیز هم‌اکنون در حال برگزاری است.

در همین حال برخی بازدیدکنندگان از تیترهای منتخب و پربازدیدی که به عنوان دکور غرفه از آنها استفاده شده، سوال می‌کنند. تیتر«مداح معروف:900میلیون نوش جونش/ حقوقدان: مالیات بدهید» نظر خیلی از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است. گاهی می‌پرسند کدام مداح؟!، اما امانتداری همواره سرلوحه‌ی ماست.

مسعود پزشکیان؛ نایب رییس مجلس، حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا؛ قائم‌مقام کروبی و دبیرکل حزب اعتماد ملی، فرزانه ترکان؛ عضو هیات رییسه‌ی حزب کارگزاران، مهدی معتمدی‌مهر؛ عضو دفتر سیاسی نهضت آزادی، سیدفرید موسوی؛ نماینده مجلس، محمد توسلی؛ دبیرکل نهضت آزادی، بیژن بنفشه‌خواه و کیهان ملکی؛ بازیگر سینما و تلویزیون، غلامرضا حیدری؛ نماینده مجلس، عباس امیری‌فر؛ مشاور نهاد و نزدیکترین روحانی به احمدی‌نژاد و هادی حیدری؛ کارتونیستف برخی از میهمانان دیروز غرفه‌ی انصاف نیوز بودند.

photo_2017-10-31_22-15-55

 

سردار «نقدی» وارد غرفه انصاف‌نیوز نشد؛ «کریمی‌قدوسی» آمد و بازگشت!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. امنيتى بودن ! عجب ! مگه اين چيزها هم براى شما مهمه جناب شفيعيان ؟! اگر واقعاً براتون اهميت داره ؟! عرض ميكنم بله ! منهم قبل از اينها به گفته شما اعتماد داشتم ولى وقتى مى بينم حاضر نيستيد هزينه اصلاح طلب بودن خودتان را بپردازيد و از درج و نمايش نظر مخاطبان خوددارى مى كنيد يقين پيدا ميكنم كه شما هم بعله ! يا مثلاً احتراز عجيبتان از ورود به محدوده برخى از مقامات يا تندروهائى مثل : رسائى ها، نجات ها، زاكانى ها و ….. كه هيچگاه جرات نقد أنها و اعتراض به اينها رو به خودتون نداديد. حيف كه ازتون قطع اميد كردم و ايضاً حال و حوصله كافى ندارم وگرنه يكى يكى دلائل اين ارتباط – احتمالاً ارگانيك – را بصورت مدون و منطقى براتون بيان ميكردم تا بدونيد اين احساس همينطورى يهوئى در امثال من به وجود نيومده فلذا حق داريم كه به شما بدبين باشيم !

  2. چه قدر بی قراری می کنند! یک نظرسنجی محدود و غیر رسمی را چون برخلاف نظرشان می باشد، نمی توانند تحمل کنند! چه طور می خواهید الگو برای جهانیان معرفی کنید و بگویید جایگزینی برای غربی ها دارید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا