خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ملاحظه مدیران قبل از خودم را می‌کنم و برخی مسائل را نمی‌گویم»

رئیس کتابخانه ملی گفت: یک ماه مانده به پایان دولت قبل و زمانی که متوجه شدند گزینه مورد نظر آنها در دولت یازدهم رای نمی‌آورد دستور دادند تا تمام 400 نفر نیرو که تخصص نداشتند از حالت شرکتی به قراردادی تغییر وضعیت پیدا کنند.

اشرف بروجردی (رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی) در گفتگو با خبرگزاری ایلنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا پیرامون اینکه بخشی از کتابخانه ملی در دوره احمدی‌نژاد تبدیل به خوابگاه شده بود اما مدیران بعد از آن درباره این مساله شفاف‌سازی نکردند، گفت: من هم مانند سایر مدیرانی که از دولت دهم به کتابخانه ملی آمدند این ملاحظه را دارم و فکر می‌کنم لزومی ندارد در بیان کردن مسائل برخی حریم‌ها شکسته شود.

وی ادامه داد: به هر حال پیش از این افرادی در کتابخانه ملی حضور داشتند و مدیر بودند و باید حرمت آنها با همه ایرادهایی که برخی کارهایشان داشت، حفظ شود.

اشرف بروجردی ادامه داد: اما برای یک نمونه می‌توانم بگویم که در سال پایانی دولت دهم و در دوره احمدی‌نژاد 400 نیرو در مدت کوتاهی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی مشغول به کار شدند که همه آنها تخصص لازم را برای این کار نداشتند. یک ماه مانده به پایان دولت دهم و زمانی که متوجه شدند گزینه مورد نظر آنها در دولت یازدهم رای نمی‌آورد دستور دادند تا تمام 400 نفر نیرو که تخصص نداشتند از حالت شرکتی به قراردادی تغییر وضعیت پیدا کنند.

وی ادامه داد: تغییر وضعیت این افراد از حالت شرکتی به قراردادی دست ما را بست تا نه تنها نیروی جدید نتوانیم استخدام کنیم بلکه نیروهای غیرکارشناس را نیز نتوانیم از کار برکنار کنیم و امروز هم نمی‌توانیم نیروهای کارشناس استخدام کنیم به همین دلیل تلاش داریم که همین نیروهای موجود را آموزش بدهیم تا شاید ارتقا پیدا کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا