خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«فایزه هاشمی»؛ جذاب‌ترین اتفاق نمایشگاه مطبوعات

روزهای آخر نمایشگاه شلوغ‌تر به نظر می‌رسد، مردم و برخی مسوولان تا دقایق آخر به نمایشگاه رفت و آمد دارند. از نمایشگاه و غرفه‌ها دیدن می‌کنند. حضور شخصیت‎های سیاسی و خبر ساز از روز اول نمایشگاه تا روزهای پایانی ادامه دارد و هر روز به تعداد این‌گونه مهمانان اضافه می‌شود. گاه آنقدر سریع به غرفه سرمی‌زنند که به خبرنگاران اجازه‌ی سوال پرسیدن نمی‌دهند و به حضورشان در غرفه‌ها به اندازه‌ی یک عکس یادگاری اکتفا می‌کنند؛ اما پرحاشیه‌ترین و جذاب‌ترین اتفاق روز هفتم نمایشگاه مطبوعات، حضور سرزده‌ی فایزه هاشمی در غرفه‌ی انصاف نیوز بود.

IMG_4182

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، نشست‎های خبری و سخنرانی‎ها در تالارهای گفت‌وگو در قسمت‎های مختلف نمایشگاه به قوت خود باقی است؛ بطوری که گاهی از این همه صدا و قاطی شدن آن‌ها با هم سرسام می‎گیری.

در این میان غرفه‌ی انصاف نیوز هر روز با یک نظرسنجی بازدیدکنندگان نمایشگاه را غافلگیر می‌کند. این نظرسنجی‌ها حتی نظر اصحاب رسانه را هم به خود جلب کرده و بخشی از اخبار نمایشگاه را به خود اختصاص داده است. تعدادی از بازدیدکنندگان که اخبار مربوط به نظرسنجی را خوانده‌اند، بعد از ورود به نمایشگاه سراغ این غرفه را می‌گیرند و مشتاقند بدانند که نظرسنجی امروز انصاف نیوز چیست تا در آن مشارکت کنند. بعضی از این نظرسنجی‌ها نیمه کاره ماندند و برخی دیگر تا پایان روز دوام آوردند. هر روز صندوق نظرسنجی رأس ساعت 8 فک پلمپ و آرا شمارش می‌شوند. نتایج نظرسنجی‎ها همان زمان اعلام و در شبکه‌های اجتماعی انصاف نیوز منتشر می‌شوند.

نظرسنجی – چهارشنبه دهم آبان‌ماه – بار دیگر مخاطبان انصاف را غافلگیر کرد. سوال نظرسنجی «ادامه‌ی فعالیت‌ سپنتا نیکنام به نفع کیست؟ جمهوری اسلامی __ معاندان» این نظرسنجی که با مشارکت بالایی همراه شد. نتایج صندوق شیشه‌ای 92.3درصد به «جمهوری اسلامی» و 7.7 درصد به «معاندان» رأی دادند و به این ترتیب بازدیدکنندگان و تعدادی از شخصیت‌های سیاسی نیز ادامه‌ی فعالیت سپنتا نیکنام در شورای‌شهر یزد را به نفع جمهوری اسلامی دانستند.

این نظرسنجی، دغدغه و دیدگاه مردم به عنوان یکی از پذیرندگان قانون به خوبی نشان داد و توانست صدای مردم را به گوش مسوولان برساند.

دیروز- پنج‌شنبه 11 آبان- غرفه‌ی انصاف نیوز شلوغ‌تر از روزهای قبل بود، بازدیدکنندگان و شخصیت‌ها، یکی پس از دیگری وارد غرفه می‌شدند. مانند روزهای قبل، پرسش دیگری بازدیدکنندگان را به چالش کشید. این پرسش چیزی نبود جز«امروز، حقوق شهروندی زنان کدام کشور بیشتر است؟ ایران____ عربستان» و سرانجام عربستان با 63 درصد و ایران با 37 درصد، نظرسنجی را به پایان رساند.

اما معاون رییس‌جمهور در امورزنان و فایزه هاشمی نظری مخالف با نتیجه‌ی نطرسنجی داشتند. آنها معتقدند که ایران قبل از عربستان اصلاحات خود را در این حوزه شروع کرده است. فعالیت‌های غرفه‌ی انصاف نیوز اما محدود به نظرسنجی نمی‌‌شود و این غرفه امروز مانند روزهای قبل میزبان تعداد زیادی از شخصیت‌ها بود.

معصومه ابتکار؛ معاون رییس‎جمهور در امور زنان، حبیب‌الله پیمان؛عضو کمیته‌ی رهبری شورای فعالان ملی مذهبی، فرهاد رهبر؛ رییس دانشگاه آزاد، فایزه هاشمی؛ عضوحزب کارگزاران سازندگی، ابراهیم اصغرزاده؛ فعال سیاسی، محمد غرضی؛ نماینده سابق مجلس، ابراهیم امینی؛ نایب رییس شورای شهر تهران، بهمن کشاورز؛ رییس اتحادیه سراسری کانون وکلا دادگستری، لعیا جنیدی؛ معاون حقوقی رییس‎جمهور و رضا رفیع؛ طنزپرداز و مجری تلویزیون و سینما گوشه‎ای از میهمانان امروز غرفه‌ی انصاف نیوز بودند.

یکی از حاشیه‌های امروز این عرفه حضور فایزه هاشمی بود که در ابتدا پشت تریبون به سوالات خبرنگاران انصاف پاسخ داد و سپس به بازدید از برخی غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات رفت.

 

photo_2017-11-02_23-15-38

نظرسنجی‌های انصاف‌نیوز با حواشی ادامه دارد

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا