خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امیدواریم شاهد حضور خبرنگار زن در ورزشگاه باشیم

نصرالله‌زاده، سردبیر انجمن ورزشی ایران درباره‌ی حضور خبرنگار زن در استادیوم آزادی، گفت: ما هنوز به آن نتیجه نرسیدیم که باید خبرنگار ویژه‌ی زن داشته باشیم؛ موضوعی که پریسا غفاری، خبرنگار خبر ورزشی درباره‌ی آن گفت: در بسیاری روزنامه‌ها از خبرنگار فوتبال زن هم استفاده می‌کنند، اما اجازه‌ی حضور در استادیوم‌ها را ندارند.

نصرالله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز، درباره خبرنگاری زنان در حوزه‌ی فوتبال با بیان این که «به فوتبال بانوان توجه کمی دارند و ما هنوز به آن نتیجه نرسیدیم که باید خبرنگار ویژه زن داشته باشیم»، گفت: کم و بیش از سایت فدراسیون فوتبال استفاده می‌کنیم.

غفاری نیز در این باره گفت: من خودم خبرنگار بسکتبال آقایان هستم و در خیلی از روزنامه‌ها از خبرنگار فوتبال زن هم استفاده می‌کنند، اما اجازه‌ی حضور در استادیوم‌ها را ندارند.

درباره‌ی ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه نیز نصرالله‌زاده، سردبیر انجمن ورزشی ایران اظهار کرد: ما باید قبل از این موضوع به فرهنگسازی آن توجه کنیم تا وقتی خانم‌ها وارد ورزشگاه شدند از محیط فرهنگی آن بهره ببرند.

غفاری نیز در این رابطه توضیح داد: با این موضوع مخالفم؛ من در مسابقه ایران و بحرین در استادیوم آزادی بودم و از آن حسی که در ورزشگاه بود، لذت بردم و امیدوارم همانطور که شاهد حضور زنان در سالن والیبال و بسکتبال هستیم، شاهد حضور خانم‎ها و خبرنگار زن در استادیوم‎ها باشیم.

سردبیر انجمن ورزشی ایران درباره‌ی داوری زنان در فوتبال مردان نیز گفت: داوری زنان خارجی در فوتبال مردان چون با فرهنگ آنها همخوانی دارد، مشکلی بوجود نمی‎آورد، اما فرهنگ ما با آنها خیلی فاصله دارد.

در این باره، غفاری هم اظهار کرد: خیلی کم پیش می‌آید که داور خانم در فوتبال مردان قضاوت کنند، اما امیدوارم که توانایی داوری زنانمان به حدی برسد که در این جایگاه قرار بگیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا