خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شمخانی فعالیت‌های منطقه‌ای ایران را هم «غیرقابل مذاکره» دانست

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ملت ایران رکورد دار ذلیل‌سازی توطئه‌های آمریکایی هستند.

به گزارش خبرآنلاین، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت‌ملی در مراسم سی‌وهشتمین سالروز گرامیداشت 13 آبان که صبح امروز(شنبه) با حضور دانش‌آموزان و اقشار مختلف در مقابل لانه جاسوسی برگزار شد، گفت: 13 آبان سالروز مبارزه با استکبار و روز دانش آموز امسال متفاوت با سال‌های گذشته صحنه اعتراض علیه سیاست‌های ترامپ علیه مردم ایران است که آنها را به خیابان کشانده و تا زمانی که ملت ایران، ایرانی و حسینی باقی بمانند آنها دست از شرارت علیه ما بر نخواهد داشت.

اهم اظهارت دبیر شورایعالی امنیت ملی را به نقل از خبرگزاری ها در ادامه می خوانید؛

* 13 آبان 1358 اولین روز علنی و آشکار شدن اقدامات فعال آمریکا علیه ملت ایران و انقلاب کشورمان نبوده و نیست، پس از انقلاب اسلامی ملت ایران رکورد دار خوار و ذلیل سازی توطئه آمریکایی‌ها هستند.

*دفاع‌های جانانه ایرانیان در برابر سیاه و سفید، دموکرات و جمهوری خواه، که در دوران چند قطبی و تک قطبی آمریکا، از ملت ایران به چشم خورده و این خون‌ها تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

*اقدامات آمریکا علیه ایران موجب اقتدار ملت ایران شده است و باعث شده عزت ملت ایران در ناکام گذاشتن توطئه‌های آمریکا افزایش پیدا کند.

*آمریکایی‌ها از هیچ کوششی علیه ملت ایران از جمله براندازی، تلاش برای توقف پیشرفت‌های موشکی، فضایی و علمی و همچنین فضاسازی تبلیغی علیه ملت ایران و تلاش برای ایجاد تنش بین ایران و همسایگانش فروگذار نکرده‌اند و این تنها فهرست کوتاهی از اقدامات آمریکا در طول کمتر از 4 دهه است.

*علیرغم همه این توطئه‌ها ملت ایران از گذشته قدرتمندتر شده و در مقابل ذلت نصیب آمریکایی‌ها شده است و در ادامه ملت ایران با عزت و اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

*{با اشاره به عدم عبرت‌گیری آمریکا از شکست‌های گذشته در مقابل ملت ایران} این موضوع آنها را به سمت پرده‌برداری از مادر بمب‌ها و مادر تحریم‌ها برده است و هر دوی این موضوعات توان هسته‌ای و دفاعی ملت ایران را هدف گرفته است اما ملت ایران می‌رود تا تحریم‌های آمریکا را با تلاش اقتصادی بومی بی‌اثر کند.

*پشتوانه اقتدار امروز ملت ایران تکیه‌گاهی خوب برای مدیران و سیاستمداران کشور است؛ اینکه درخواست گفت‌وگو از سوی رئیس جمهور آمریکا صورت می‌گیرد ناشی از یاس و ناتوانی آنهاست. رئیس جمهور آمریکا کسی است که حتی سیاستمداران این کشور نیز به سلامت گزینش او شک دارند و ترامپ در سیاست‌های داخلی و خارجی خود شکست خورده است.

*در عصر چند قطبی‌گرایی در جهان، ترامپ در حال تلاش برای فعال‌سازی لاف‌های خود است اما مدتی است آمریکایی‌ها پس از آنکه توسط ملت ما و ملت‌های منطقه در عراق و افغانستان شکست خوردند دندانهای جنگ‌طلبی را از دهان خود خارج کرده‌اند و در واکنش به آزمایش موشک بالستیک در جنوب شرق آسیا رئیس جمهور آمریکا فقط توییت می‌کند.

*آمریکایی‌ها می‌خواهند از ترامپ فردی دیوانه ترسیم کنند تا دیگران را به سمت خودکشی هدایت‌شده سوق دهند. اما ملت ایران در تاریخ خود اقدامات آمریکا را ثبت کرده و حتی در دوران تک قطبی بودن جهان نیز آنها ملت ایران را مورد تهدید قرار می‌دادند که مردم ما تمامی این تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند.

* ضعیت فعلی ثبات در جمهوری اسلامی و اقتدار منطقه‌ای کشور ما ناشی از همان فرصت‌سازیها در گذشته است.

*{با اشاره به موضوع برجام}امروز در حالیکه پایبندی جمهوری اسلامی به برجام بیش از 8 بار توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تایید شده تمام کشورهای دنیا بر غیرقابل مذاکره بودن برجام تاکید می‌کنند و اذعان دارند که موضوعات موشکی و منطقه‌ای قابل مذاکره نیست اما شاهد آن هستیم که راهبرد آمریکایی‌ها، اعمال تحریم‌های جدید و تلاش بیهوده علیه ملت ایران است.

*از دیگر تلاش‌های آمریکایی‌ها متحد کردن همپیمانان متفرق خود در منطقه است و به طور قطع اتحاد و اجماع درون حاکمیت در جمهوری اسلامی کمک شایانی برای ارائه صدای واحد و پرداختن به مشکلات داخلی به منظور ایجاد این راه‌حل‌ها جهت ایجاد یک سکوی پرش در دستور کار ملت و حاکمیت ایران خواهد بود.

*جمهوری اسلامی در راس قله اقتدار و ثبات قرار دارد؛ دیگرانی که علیه ملت ایران در طول 4 دهه پس از انقلاب توطئه کردند هم در کشورهای خود عاجز هستند و هم در منطقه فاقد هویت هستند.

*{درباره بدعهدی‌های آمریکا } آمریکایی‌ها نه تنها به مصدق بلکه به شاه، صدام و حسنی‌مبارک هم وفادار نبودند و ملت ایران این بدعهدی‌های آمریکا را در خاطره خود ثبت کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا