خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ایمانیه بالاخره رفت!

پس از 12 سال ریاست «محمدهادی ایمانیه» بر دانشگاه علوم پزشکی شیراز که به طیف تندروی اصولگرایان نزدیک است، حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، بالاخره در حکمی دکتر علی بهادر را به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از سایت وزارت بهداشت، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی بهادر
استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب اين ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز منصوب مي شويد.
از جناب عالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصي و كارشناسي اعضاي هيأت علمي و كاركنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفيت منابع بالقوه ساير بخش هاي حوزه مأموريت خود و در چهارچوب اسناد بالادستی به ویژه سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه های ارائه شده توسط این جانب در صحن مجلس شورای اسلامی اقدامات زير را انجام دهيد:
1.تشویق، ترغیب و توجه ویژه به اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش پزشکی
2.تأمين، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ويژه محرومين و نيازمندان
3.عملياتي نمودن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم
4.اقدامات لازم در زمینه استمرار طرح تحول نظام سلامت
5.حمایت و تقویت پژوهش و نوآوری و تلاش برای جهت دهی به پژوهش و طرح های مهم تحقیقاتی که می تواند فرآیند محصولات و ارتقاء سلامت را تقویت نماید
6.ارتقاء برنامه هاي جاري حوزه هاي بهداشتي، درماني، فرهنگي و دانشجويي
7.صيانت از منابع انساني، فيزيكي و مالي
8.توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموريت خود
9.برنامه ریزی و اجرا برای رصد، مدیریت و مطالبه اصلاح مولفه های اجتماعی برای پیشگیری و کنترل تهدید کننده های سلامت و اعمال رویکرد اجتماع محور سلامت از طریق توانمندسازی تشکل های مردم نهاد و توسعه، تقویت خیریه های سلامت
10.رعایت اعتدال، توان مندي و شايسته سالاري در انتصابات و تكريم اعضاي هيأت علمي و كاركنان حوزه سلامت
اميد است با اتكال به خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران با حضور مستمر در بین مردم در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.


وزیر بهداشت همچنین در پیامی از آنچه «خدمات دکتر محمد هادی ایمانیه در دوران تصدی مسوولیت ریاست این دانشگاه» خوانده، تقدیر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد هادی ایمانیه

خدمت گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزيده خویش عطا می فرماید. لذا بدين وسيله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدي مسئوليت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز صمیمانه تشکر و قدردانی مي نمایم.
اميد است همواره به عنوان يكي از نيروهاي ارزشمند در نظام سلامت موفق و پيروز باشيد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا