خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نصیحت به رفقای زیادی اصولگرا: فقط كمي عاقل باشيد!

به گزارش انصاف نیوز، حجت الاسلام محمدرضا زائری، فعال سیاسی و رسانه ای اصولگرا در یادداشتی در اینستاگرام، با عنوان «قابل توجه رفقاي زيادي اصولگرا!»، نوشت: انتخابات مجلس و خبرگان هميشه حساس و مهم است و اين دوره به دلايلي بيشتر از هميشه ، وبه همين دليل غربي ها به طور دقيق و با حساسيت زياد اين موضوع را رصد مي كنند و طبيعتا بين گزينه هاي مختلف موجود ناچار تمايل و رغبت خود را به گروهي خاص يا برخي اشخاص نشان مي دهند يا كراهت و بغض خود را نسبت به گروهي ديگر ابراز مي كنند.

من هم به عنوان يك شهروند ايراني اگر احساس كنم دشمن از رأي آوردن كساني مثل آيت الله جنتي ، آيت الله مصباح و آيت الله يزدي ناخشنود است حتى وقتي هيچ تمايلي به اين آقايان ندارم اتفاقا به مصداق آيه قرآني “ولا يطؤون موطئا يغيظ الكفار إلا كتب لهم به عمل صالح” از سر عناد با استكبار جهاني و استعمار انگليسي با قصد قربت به اين بزرگواران رأي مي دهم! و ممكن است در كنار آنان به برخي از ليست هاي ديگر هم رأي بدهم. معناي اين تقابل لزوما تقسيم بندي كانديداها به دوست و دشمن نيست و محكوم كردن برخي نامزدهاي انتخابات به نفوذي بودن خيلي نادرست و خطرناك است. دوستان عزيز اصولگرا، همان طور كه رهبر انقلاب تصريح كرده اند رأي مردم در انتخابات به هركسي از نامزدها ، رأي به كليت نظام و مشروعيت جمهوري اسلامي است. يعني هر كسي كه شوراي نگهبان (عليرغم همه دلخوري هايمان از عملكرد شورا) تأييد كرده، نامزد جمهوري اسلامي است نه نيروي دشمن ! …

بابا، عقل هم خوب چيزي است! فرض كنيد همين كساني كه شما داريد به عنوان نفوذي دشمن ذكر مي كنيد رأي بياورند ! مي دانيد معنايش چه خواهد بود؟ آن وقت مي خواهيد بگوييد بي بي سي و اينتليجنت سرويس اينقدر در كشور ما نفوذ دارند كه آدم هايشان را به مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي بفرستند؟ مي دانيد نتيجه طبيعي اين دوقطبي سازي وحشتناك چيست؟

يادتان رفته كه رهبر انقلاب چندماه قبل صراحتا در باره پرهيز از فضاي دو قطبي چه هشداري دادند؟ اختلافات سر جاي خود و سليقه ها و گرايش هاي سياسي ، اقتصادي و فرهنگي هم سر جاي خود … اما بپذيريد كه همه نامزدهاي تأييد شده فعلي نامزد جمهوري اسلامي و در چارچوب گفتمان انقلاب هستند، اما حالا با زاويه ديدهاي متنوع و متفاوتي كه اقتضاي تنوع طبيعي نظام مردم سالارانه است.

تو را به خدا كمي هم به فكر فردا و پس فرداي اين كشور و اين انقلاب باشيد! به خدا بعد از هفتم اسفند هم جمهوري اسلامي ايران هست! به پيغمبر بعد از هفتم اسفند هم قرار است در اين كشور زندگي كنيم! به امام حسين بعد از هفتم اسفند زندگي هست ، شقايق هست و خيلي چيزهاي ديگر هست! لطفا كمي، فقط كمي عاقل باشيد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا