خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اجازه نمی‌دهم از تندیس پورحیدری استفاده شود»

فریده شجاعی، همسر زنده‌یاد منصور پورحیدری از ساخت تندیسی که شبیه آن مرحوم نیست، ابراز تأسف کرد.

تسنیم نوشت: فریده شجاعی درباره برگزاری مراسم ترحیم اولین سالگرد منصور پورحیدری اظهار داشت: سعی کردیم مراسم را به بهترین نحو و در شأن «منصور» برگزار کنیم. مردم هم به خوبی استقبال و ما را شرمنده کردند. منصور یک سال است که دیگر بین ما نیست و لازم بود چنین مراسمی برای او برگزار شود.

وی در مورد غیبت برخی از چهره‌های ورزشی در این مراسم تصریح کرد: منصور فرد ورزشی بود و انتظار نداشتیم افراد سیاسی بیایند. افراد سیاسی گرفتار مشکلات مملکت هستند و همانطور که گفتم خیلی انتظار نداشتیم به مراسم بیایند، اما انتظارمان از چهره‌های ورزشی زیاد بود. اگر آنها می‌آمدند، خوشحال‌مان می‌کردند.

همسر مرحوم پورحیدری در خصوص غیبت چهره‌هایی چون فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان گفت: شاید این افراد مشکلی داشتند که نتوانستند در مراسم حضور پیدا کنند. از علی دایی هم انتظار داشتیم به مراسم بیاید، اما تماس گرفت و گفت نمی‌تواند بیاید. منصوریان اما، تماسی نگرفت و نگفت که چرا نمی‌تواند بیاید. شاید عذری داشته که ما نمی‌دانیم. فرهاد و فرزاد مجیدی هم گفته بودند می‌آیند، اما نیامدند. از مجیدی انتظار داشتم در این مراسم شرکت می‌کرد. از کسانی که عمری کنار منصور بودند، انتظار زیادی داشتیم.

شجاعی در واکنش به ساخت تندیس مرحوم پورحیدری خاطرنشان کرد: در مورد این تندیس صحبت نکنید که خیلی دلخورم. از مدت‌ها قبل و زمانی که خودش زنده بود، قرار شد که تندیس پورحیدری ساخته شود. یک سال روی این تندیس کار شده بود و تصور می‌کردیم چیز خوبی شود. اجازه ندادند در این یک سال تندیس را ببینیم و مدام گفتند در مراسم رونمایی آن را می‌بینید. آنقدر ساخت تندیس‌ به صورت کامپیوتری پیشرفت کرده که راحت می‌توانند شکل خود شخصیت درست کنند. نمی‌دانم چطور تندیس را ساخته بودند که شکل منصور نبود. متأسفم که تندیس پورحیدری پس از یک سال و نیم کار شبیه او نشده بود. اگر هم فرض کنیم، شبیه پورحیدری باشد، بیشتر برای دوران بیماری اوست، در صورتی که تندیس را برای روزهای شادابی او می‌سازند.

وی در پاسخ به این سؤال که تندیس به درخواست چه کسانی ساخته شد، گفت: به درخواست ما نبود و مدیران سابق استقلال از جمله کاظم اولیایی پیشنهاد آن را داده بودند. اولیایی هم تندیس را ندیده بود و شب گذشته از آن رونمایی شد. اجازه نمی‌دهم از تندیسی که شبیه پورحیدری نیست، استفاده شود. مسئولان صدا و سیما به من گفتند که با این تندیس چه کار کنیم که پاسخ دادم، آن را برگردانید. ظاهرا قرار بود این تندیس به کمیته ملی المپیک داده شود، اما صراحتا بگویم شبیه پورحیدری نیست که بخواهند به عنوان تندیس استفاده کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا