خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای وزیر! برای رفع فیلتر توییتر وقت هست

احسان گل محمدی، روزنامه‌نگار اصولگرا در یادداشتی تلگرامی نوشت:

مساله‌ی ساده‌ی داخلی که باید از طریق مدیر تلگرام پیگیری شود!

آقای جهرمی عزیز لطفاً، اول زیر مجموعه‌هایت را دریاب! برای رفع فیلتر توییتر وقت هست.

اول کلام این نکته گفتنی‌ست که اصلاً و ابداً قصد نگارنده ستاندن تنها حق خود نیست چرا که تا لحظه‌ی نگارش این سطور چندین برابر آن رقم هزینه کرده است؛ این پیگیری برای پایان دادن به این حق خوری انجام شده تا مردم بی رسانه بیشتر از این قربانی نشوند.

دوم کلام اینکه مخاطب این مطلب وزیر محترم وزارت ارتباطات است تا اگر نمی‌ماند در زیر مجموعه‌ش چه خبر است بداند؛ از آنجاییکه دست به توییت زدن این وزیر خوش فکر خوب است و از طرفی گفتگوهای توییتری او مخصوصاً با مدیر تلگرام زبانزد است؛ فکر کردم مساله‌ی مخابرات را از طریق مدیر عامل تلگرام پیگیری کنم تا شاید وزیر هم آن را بخواند و اگر بازهم نخواند «پاول دوروف» در میان مباحث خود با جهرمی مطالبه‌ی ما را هم مرامی پیگیری کند شاید بالاخره فرجی بشود چراکه این روزها غریبه‌ها حرفشان بیشتر از خودی‌ها «برو» دارد.

در ادامه شما را به خواندن آخرین شاهکار شرکت مخابرات جلب می‌کنم: مستأجری به مخابرات ناحیه‌ی ۲ تهران شهرک شهیدمحلاتی مراجعه می‌کند و با ارائه‌ی اجاره نامه‌ی دارای تاریخ انقضا، اینترنت ماهیانه را مشترک می‌شود و در تاریخ پایان قرارداد ملک را تخلیه و می‌رود.

شرکت مخابرات تا ۶ سال پیش در تاریخ انقضا‌ ارائه‌ی سرویس را قطع و مبلغی در قبض در نظر نمی‌گرفت، چون مستأجر قبلی حقی برای ایجاد تعهد برای دیگران نداشت و فقط برای یکسال خودش این حق را دارا بود؛ متاسفانه مخابرات در نرم افزار خود تاریخ انقضای مورد اجاره را درج نکرده که اتومات سرویس دهی قطع و هزینه‌ای بر نفر بعدی تحمیل نشود.

حال بعد از چند ماه خالی بودن آپارتمان، مستأجر جدید که اهل اینترنت نیست خود را مواجه با قبض اینترنت کلانی روبرو می‌بیند که نه مودم و نه رمز کاربری آن در اختیارش بوده و اساساً به اینترنت نیاز ندارد؛ ظاهراً این شیوه‌ی رندانه‌ی کسب درآمد از این طریق فقط به مورد فوق محدود نمی‌شود و تعداد زیادی را دربر می‌گیرد و مردم هم عموماً چون وقت مراجعه و درگیری رفع ظلم و اجحاف را ندارند، تحمل شرایط می‌کنند؛ به جناب جهرمی عزیز پیشنهاد می‌شود مسائل پیش پا افتاده از این قبیل را که با امضا {شایدم امضای یکی از معاونین معاونینش بس باشد} را رفع و رجوع کند و بعد با مدیران تلگرام و توییتر درباره‌ی آینده‌ی این پیام رسانان و مشکلاتی که برای جامعه ایجاد کرده است بحث کند.

مسائل از این دست در زیر مجموعه‌های حضرتعالی زیاد است؛ مسائلی که شاید به چشم شما نیاید اما قطعاً مردم زیادی درگیر آنها هستند که دستشان کوتاه است از مطرح کردن آن!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. پیگیری رفع فیلتر توییتر منافاتی با پیگیری مسائل دیگه نداره. چنانکه پیگیری حضور زنان در ورزشگاه ها مانعی برای پیگیری مسائل اقتصادی نیست. نمیدونم چرا دوستان اصولگرا این ها را در برابر هم قرار میدهند و تا کسی صحبت از حل این گونه مسائل میکنه فورا معترض میشن که اونها رو رها کنید اولویت چیزهای دیگه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا