خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آمدنیوز تیتر کیهان را جدی گرفت

در حالی که بلافاصله پس از انتشار صفحه‌ی اول روزنامه‌ی کیهان درباره‌ی پرتاب موشک به عربستان و دوبی، همه‌ی جریانات سیاسی و مسوولان به آن واکنش منفی نشان دادند، سایت آمدنیوز از آن به عنوان سندی علیه ایران استقبال کرد.

به گزارش انصاف نیوز، تیتر این روزنامه‌ی اصولگرا که ساعاتی پس از انتشار از هیات نظارت بر مطبوعات تذکر گرفته است، باعث شد که رسانه‌های مخالف ایران از آن سوءاستفاده کنند، از جمله سایت آمدنیوز که به سازمان امنیت ترکیه، «میت»، منتسب است، نوشت: «وقتی شب‌نامه‌ی کیهان از اهداف بعدی شلیک موشک از سوی شورشیان حوثی تحت حمایت ایران به کشورهای منطقه پیشاپیش اطلاع دارد، آیا می‌توان پذیرفت سپاه در آتش‌افروزی‌های منطقه دخالتی ندارد؟!»

این ادعای کیهان و استقبال آمدنیوز در حالی است که فرمانده سپاه به صراحت در این باره موضع گرفته بود.

«رادیو آمریکا» در خبری درباره‌ی سفر رییس جمهور آمریکا به شرق آسیا می‌گوید که «آقای ترامپ در ژاپن ضمن تاکید بر حمایت از این کشور مقابل کره شمالی، به شلیک موشک شورشیان یمن به عربستان اشاره کرد و گفت کار ایران است».

«داریوش»، یکی از مخاطبان این رسانه‌ی آمریکایی در اینستاگرام نیز پس از مشاهده‌ی تیتر روزنامه‌ی کیهان نوشته است: «پول ملت ایران خرج یمن وغیره… فکر بسیجییا، روزنامه‌ی خودشان کیهان را بخونند که گفته و از قبل می‌داند که موشک بعدی را به دبی …»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. امدنیوز…امنیت ترکیه…بجای این تامات افسارگسیخته کمی بیاندیشید وقتی گردانندگان این نشریه خودرا ازهمه چیز باخبر نمایانده اند چنین اراجیفی دراین وضعیت خاص منطقه ای میسرایند بقدرمسلم چنین تصوراتی را دراذهان می پاشاند…..

  2. انصاف، يعني چي استقبال کرد!!؟ يعني موافق حمله به دبي بوده؟ يا منظورش اين بوده که عليه ايران کاري بکنيد؟ آمد نيوز، موضعي در قبال نهادي داشته و با استناد به رسانه هاي داخلي، در مورد آن اظهار نظري کرده، استقبال، ديگر چه صيغه اي است؟ ضمنا من هنوز منتظر انتشار اسنادي هستم که بنا به نوشته هاي شما، نشاندهنده وابستگي آمدنيوز به ميت است. (در حاليکه کيهان ميگويد وابسته به اسرائيل است!)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا