خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“مسافران هواپیمای مالزی زنده و در افعانستان هستند”

به گزارش انصاف نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک روزنامه روسی نوشت: برخی منابع مدعی شده که مسافران هواپیمای مفقود شده متعلق به خطوط هوایی مالزی زنده هستند.این منابع مدعی شده اند که هواپیما در نزدیکی قندهار افغانستان نگهداری می شود.
برخی منابع اطلاعاتی مدعی شده اند که پرواز خطوط هوایی مالزی MH 370 که در تاریخ 8 مارس مفقود و 239 مسافر داشت از سوی برخی افراد ناشناس افراطی ربوده شده است و همه سرنشینان آن در قید حیات هستند.
برخی منابع در گفتگو با روزنامه “مسکوویسکی کمسومولیتیس” گفته اند شخصی که خلبان های این پرواز را آموزش داده اند “Hitch” است و این هواپیما هم اکنون در افغانستان بوده و در نزدیکی قندهار واقع در مرزهای افغانستان در مسیر سلسله کوه هایی است.
این منابع مدعی شدند که مسافران در کلبه های بدون غذا به سر می برند و 20 تن از کارشناسان چینی دستگیر و در یک زیر زمین در پاکستان به سر می برند.بر اساس گفته آنها احتمالا تروریستها قصد دارند تا با آمریکایی ها و یا چینی ها وارد مذاکره شوند.
این اطلاعات در رسانه های بین المللی منتشر نشده است و این اطلاعات توسط فردی ناشناس در دستگاههای اطلاعاتی که با خبرنگار این روزنامه در ارتباط است منتشر شده است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا