خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بسیج برنامه‌ی انتخاباتی برای مجلس ندارد، اما…

مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت:  بسیج برنامه انتخاباتی برای مجلس ندارد، اما آگاهی دادن به مردم برای انتخاب درست و تبیین مسئولیت های نمایندگان بر عهده بسیج است.

به گزارش ایسنا، مینو اصلانی چهارشنبه شب در نشست با فعالان رسانه بوشهر عنوان کرد: بسیج برنامه انتخاباتی برای مجلس ندارد، اما به دلیل اینکه حافظ ارزش های انقلاب اسلامی است همیشه شاخص هایی که امام راحل درباره نمایندگان اعلام کرده منتشر نموده و به نوعی برای ملت عزیزمان یادآوری می کنیم تا افرادی انتخاب شود که در راه می پیشرفت و تعالی کشور گام بردارند.

وی ادامه داد: در زمینه معرفی شاخص ها و الگوها، و افراد زیادی از مجلس که به شهادت رسیده اند و برای شناخت سیره و زندگینامه شهدا در جهت ایجاد یک تفاوق ذهنی تلاش می کنیم. هدف از ایجاد این تفاوق ذهنی اینکه نماینده در مسیر مردم قدم بردارد، صرفا نگاه سیاسی نداشته باشد و مسئولیت پذیر باشد و همچنین مشکلات مردم را لمس کرده باشد.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور خاطرنشان کرد: اخیرا مقام معظم رهبری فرمودند اینهمه افرادی که ثبت نام کرده اند باید بدانند چه باری را می خواهند بر دوش بکشند و آگاهی بخشی درباره این مسئولیت بر عهده ما است، خصوصا در این شرایط بسیار حساس کنونی که باید در تحقق گام دوم انقلاب قدم برداریم و این وظیفه و رسالت بسیج است.

اصلانی تاکید کرد: مردم فهیم کشورمان هر کسی را که انتخاب کنند مورد احترام است و امیدواریم کسانی که داوطلب و انتخاب می شوند به رسالت خود و اهداف انقلاب اسلامی واقف باشند و جامه عمل بپوشانند. به نوعی نباید منافع شخصی و حزبی افراد در مسیر شروع یک مجلس جدید بر مصلحت های نظام و انقلاب اسلامی غالب شود.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم در مسیر تعالی قرار بگیریم باید نمایندگان مجلس برخاسته از متن مردم و آشنا به مشکلات جامعه باشند. مردم ایران به قدری فهیم و قابل احترام هستند که کسانی که نماینده آنها می شوند باید در این ۴ سال خود را فدا کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا