خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ورود آن یکی خاتمی به توییتر، اینستاگرام و تلگرام

حجت الاسلام «سیداحمد خاتمی» امام جمعه‌ی موقت تهران و عضو مجلس خبرگان که در جریان اصولگرا قرار دارد، نیز به شبکه‌های اجتماعی خارجی از جمله توییتر، اینستاگرام و تلگرام پیوست.

به گزارش انصاف نیوز، وی با انتشار ویدیویی به این شبکه‌ها پیوسته است که در آن گفته است: «با توجه به گستردگی شبکه های اجتماعی و تاثیرگذاری این ها و این که دیدم بدخواهان بی رحمانه بدون آنکه ابائی داشته باشند تهمت ها، سخن های دروغ بسیاری در رابطه با اینجانب می گویند تصمیم گرفتم من هم در این شبکه‌ها حاضر باشم».

عضویت رسمی امام جمعه‌ی موقت تهران در توییتر در حالی است که توییتر همچنان در فیلتر به سر می‌برد و رفع فیلتر نشده است. برخی از کاربران توییتر این موضوع را به صورت کنایه آمیزی یادآوری کرده‌اند.

این در حالی است که «سیدمحمد خاتمی» لیدر اصلاحات و رییس جمهور اسبق که با فیلترینگ این شبکه‌‎ها مخالف است، از سال‌ها پیش در شبکه‌های اجتماعی حضور دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. نه خود ایشان بلکه اشخاصی به نیابت از ایشان به این شبکه ها ورود پیدا کردند. اما چه خوب بود که این کانالها رو خود مدیریت میکردند و مستقیما به تعامل با کاربران میپرداختند و نظراتشان را استماع کرده و احیانا پاسخ میدادند. وگرنه فرمایشات ایشان را که همه هر روز از دیگران میشنوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا