خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حسین علیزاده کنسرتش را لغو کرد

حسین علیزاده گفت: طی مجوزهای اخذ شده برای کنسرت سه نوازی (متشکل از حسین علیزاده، پژمان حدادی و صبا علیزاده) از دفتر موسیقی قرار بود در اصفهان برنامه اجرا کنیم .وی اضافه کرد: با وجود اخذ مجوز از دفتر موسیقی وزارت ارشاد از ماه ها پیش این مهم به اطلاع ارشاد استان اصفهان نیز رسید بود که می طلبید 2 هفته قبل از کنسرت مجوز نهایی را صادر کنند تا زمان مناسبی برای اطلاع رسانی اجرا وجود داشته باشد . علیزاده گفت: در برخی موارد که زیاد با آنها برخورد می کنیم مجوز 24 ساعت قبل از کنسرت صادر می شود که دراین صورت زمانی برای تبلیغات و برگزاری کنسرت نمی ماند ، لغو آن برای برنامه گذاران به صرفه تر خواهد بود .
به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایرنا این آهنگساز خاطرنشان کرد: با وجود اخذ مجوز از دفتر موسیقی وزارت ارشاد از ماه ها پیش این مهم به اطلاع ارشاد استان اصفهان نیز رسید بود که می طلبید 2 هفته قبل از کنسرت مجوز نهایی را صادر کنند تا زمان مناسبی برای اطلاع رسانی اجرا وجود داشته باشد .
این مدرس موسیقی افزود : برخی نهادهای مربوطه در شهرستانها برای صدور مجوز سلیقه ای عمل می کنند که این موضوع همچون لغو اجراهای موسیقی و بی میلی هنرمندان برای اجرای موسیقی در شهرهای کشور را به همراه خواهد داشت.
علیزاده گفت: از تمامی نهادها و ادارات استان ها می خواهیم به قانون احترام بگذارند، از مجوزهای وزارت ارشاد اسلامی پیروی کنند چرا که این وزارتخانه مسئول صدور مجوزها در کشور است نه جای دیگر . 
وی این توضیح را نیز داد درصورت همکاری به موقع نهادهای ذیربط در استان اصفهان و صدور به موقع مجوز اجرای کنسرت، احتمال برگزاری کنسرت وی در یک ماه آینده فراهم خواهد شد .وی تصریح کرد: ادارات ارشاد برخی استان ها صدور نهایی مجوز در شهرستانها را در گرواستفاده نکردن از بانوان نوازنده در گروه می دانند که براین اساس اجرای گروه هم آوایان (با حضور بانوان ) در شهرستان ها امکان پذیر نیست .
علیزاده با بیان این جمله که این رویکرد غیرحرفه ای منجر به حذف بانوان از عرصه موسیقی می شود ، گفت : امیدوارم مسئولان از نگاه های سلیقه ای برای صدور مجوز کنسرت خود داری کنند .
انتهای پیام./

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا