خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درباره‌ی سخنان سیدحسن نصرالله | حسام‌الدین آشنا

حسام‌الدین آشنا در یادداشت تلگرامی نوشت:

«دانش، ذکاوت، دقت و سیاست شناسی سید حسن نصرالله مثال عالی و نمونه الگو واری برای چهره ها، سخنگویان و بویژه شخصیتهای روحانی در جریانات سیاسی داخلی ایران است؛ او کاملا به جایگاه، هویت و چارچوب های گفتمان فکری و سیاسی خود آگاه است. سخنرانی او را از این جنبه ها می توان مورد توجه قرار داد؛

1. برای مخاطب و حامیان خود ارزش و احترام قائل است، به آنها تحلیل و چارچوبی برای بررسی حوادث به شیوه ای منطقی و سازگار با داده ها و تحولات میدهد.

2. تنظیم رابطه با دیگر کیان های سیاسی و گروه های رقیب را جدی میگیرد و در عین حال که به منافع و مصالح جریان خود و تشخیص آنها وفادار است، موضعی اخلاقی و هم ساز را اتخاذ میکند.

3. به تبعات مواضع و اظهارات آگاه است و در تنظیم رابطه با جریانات سیاسی آن را بکار میگیرد و به تعهدات و مواضع خود پایبند میماند.

4. به فرق میان اظهار قدرت و اقتدار خود در مقابل دشمن خارجی به ویژه اسرائیل با اظهار فضل یا منت یا سهم خواهی یا قدرت نمایی در مواجهه با داخل لبنان توجه دارد و از کاربست مورد دوم اگاهانه اجتناب میکند.

5. پختگی، آرامش، صبر و اخلاقی بودن و اجتناب از قرار گرفتن در موضع نفع گرایی را به مخاطب خود القا میکند و بر هماهنگ بودن آن با همه سخنان قبل و بعد خود توجه دارد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. « تنظيم رابطه با ديگر كيان هاى سياسى » ؟! خودت كه سرآمد هرچى تنظيم رابطه اى جناب مشاور !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا