خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ارزیابی پدر یک شاکی سعید طوسی از پیگیری‌های اخیر

در چند روز گذشته یک نماینده‌ی مجلس و دو کمیسیون مجلس در نامه‌هایی خواستار پیگیری و در جریان قرار گرفتن پرونده‌ی سعید طوسی شده‌اند. پدر یکی از شاکیان پرونده در این باره به آخرین پیگیری‌های خود اشاره کرد.

وی درباره‌ی آخرین خبرها از پرونده‌ی شکایت از سعید طوسی به خبرنگار انصاف نیوز گفت: هر سه روز یکبار برای پیگیری پرونده از شهرستان به تهران مراجعه می‌کنم. فعلاً خبر خاصی نیست و از آقای صادقی (نماینده‌ی مجلس) خواستیم تا پیگیر این پرونده باشد؛ خدا خیرشان بدهد چرا که ایشان از جمله افراد پیگیر هستند.

این پدر شاکی پرونده توضیح داد: آقای صادقی و آقای خرمشاهی پیگیر ماجرا هستند و در آخرین موارد؛ نامه‌ای از سوی رییس کمیسیون قضایی و حقوقی به رییس کل دادگستری استان تهران برای بازگشت پرونده‌ی سعید طوسی به مسیر قانونی زده شد و همچنین نامه‌ای رییس کمیسیون اصل نود خطاب به رییس قوه قضاییه زده بودند و خواستار برگشت پرونده‌ی قضایی سعید طوسی به مسیر قانونی شدند.

وی با گلایه از رسانه‌های داخلی که به گفته‌اش به این موضوع نمی‌پردازند، گفت: یکی از رسانه‌های داخلی به نام […] قبلاً گفته بود که اگر نماینده‌ای درباره‌ی این موضوع مطلبی بگوید در رسانه‌های داخلی این موضوع را می‌آوریم اما وقتی از پیگیری‌ها گفتم، آنها گفتند که چرا نماینده‌ی مجلس گفته «مربی صوت و لحن» و اسم او را نیاورده است؟ وقتی که او نیاورده است ما جرات می‌کنیم که بیاوریم! و گفتم شما هم بنویسید مربی صوت و لحن که در نهایت ندیدم این موضوع را کار کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا