خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رابطه‌ی اختصاصی آمدنیوز با احمدی نژاد!

سایت مشکوک «آمدنیوز» ادعا کرده که در خبری اختصاصی مطلع شده محمود احمدی نژاد از کشور ممنوع الخروج شده است.

به گزارش انصاف نیوز، این سایت که طبق آخرین برآوردها زیر نظر «میت» ترکیه است، در خبری با تیتر «محمود احمدی‌نژاد ممنوع الخروج شد» که می‌گوید «اختصاصی» است، نوشت: «از خروج «محمود احمدی‌نژاد» رئیس‌جمهور سابق کشورمان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی ممانعت به عمل آمد».

آمدنیوز که خبرهای غیرموثق زیادی را تاکنون منتشر کرده، مدعی شده است: «مأموران به احمدی‌نژاد تأکید کرده‌اند که از رسانه‌ای کردن این موضوع به شدت پرهیز کند»!

این سایت که طبق برخی تحلیل‌ها خط خبری آن به نفع جریان احمدی نژاد در تقابل با جریانات مختلف داخلی است، مدعی شده است: «با ممانعت مأموران امنیتی از خروج «احمدی‌نژاد»، وی روز اربعین به همراه «بقایی» و «جوانفکر» در امامزاده صالح تهران واقع در منطقه تجریش حضور یافت. عکس‌ها و فیلم‌های منتشر شده از این حضور نشان می دهد که مردم از حضور وی در میان خود استقبال کرده‌اند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. (مشکوک، وابسته به ميت، انتشار خبرهاي غيرموثق زياد، خط خبری به نفع جریان احمدی نژاد در تقابل با جریانات مختلف داخلی!!!) انصاف، چرا يکبار اين اسناد ادعاي وابستگي آمدنيوز به ميت را منتشر نميکني!!؟ اين در حالي است که روزي نامه کيهان بارها گفته آمد نيوز به اسرائيل وابسته است!! بالاخره کدامتان راست ميگوئيد کدامتان دروغ؟ البته قابل درک است 755.430 در مقابل 9855 (البته تا اين لحظه)

    5
    2
  2. تنها کشورهایی که مونده تا آمدنیوز رو وابسته به آنجا بگن ؛ جزایر سلیمان و جبل الطارق هست

    5
    1
  3. آمد نیوز پاچه همه ارکان نظام رو گرفته الا شیخ حسن و دارو دسته نا لایق و بی کفایتش .. میت کجا بود؟
    از تهران و از پاستور و از اعتدال و اصلاح طلبها سرنخش رو بگیرید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا