خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«پرواز شبانه‌ای نداشته‌ایم که لغو شود»

مدیرکل فرودگاه مهرآباد اعلام کرد با توجه به اینکه از سه سال پیش با دستور وزیر راه و شهرسازی پرواز های نیمه شب فرودگاه مهرآباد متوقف شده، خبرها در رابطه با ورود فرمانداری تهران و نمایندگان مجلس به این موضوع صحت ندارد.

به گزارش ایسنا، در طول روزهای گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه در جریان جلسه‌ای جدید با حضور مقامات استان و نمایندگان مجلس بنا شده پروازهای نیمه‌شب فرودگاه مهرآباد متوقف شود. موضوعی که علی رستمی مدیر فرودگاه مهرآباد در رابطه با آن اعلام می‌کند که هر چند این جلسه به منظور انجام هماهنگی‌های لازم برگزار شده، اما با توجه به اینکه پروازها در این فرودگاه در ساعات نیمه شب متوقف شده‌اند، دلیلی مبنی بر ورود فرمانداری و نمایندگان مجلس به این حوزه وجود ندارد.

وی با اشاره به دستور سه سال قبل وزیر راه برای توقف این پروازها اعلام کرد: از همان زمان بنا شد جز پروازهای اضطراری، پروازی VIP و پروازهای با تاخیر مواجه شده‌اند، هیچ پروازی بین ساعات ۱۲ شب تا ۵ صبح در این فرودگاه انجام نمی‌شود و هیچ پرواز برنامه‌ای و غیربرنامه‌ای در این زمان در دستور کار مهرآباد قرار ندارد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد ادامه داد: این موضوع با تصمیم‌های نهایی شده از سه سال قبل اجرایی شده و از این رو این صحبت‌های جدید که برای توقف پروازها باید فرمانداری تهران ورود کند، صحت ندارد.

رستمی درباره احتمال افزایش ساعات ممنوعیت پرواز در مهرآباد از ۵ به ۶ صبح نیز اظهار کرد: در هر حال حاضر این موضوع به تصمیم نهایی منجر نشده است و تا زمانی که دستورالعملی در این حوزه تعریف نشود، زمان ممنوعیت پرواز مانند سابق از ۱۲ شب تا ۵ صبح است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا