خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح مرتضی حاجی درباره‌ی ضمیمه‌های همشهری

ضمیمه‌های همشهری جمع نخواهد شد بلکه محتوا و مطالب آنها مورد بازنگری و تجمیع قرار می‌گیرد. هزینه مجلات همشهری نیز بسیار بالاست و یارانه زیادی را بر دوش روزنامه همشهری تحمیل می‌کند که مقرر شده انتشار آنها توقف یابد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل روزنامه همشهری گفت: درباره سامان‌دهی برخی از ضمیمه‌های روزنامه همشهری و نگرانی تعدادی از خبرنگاران این مجموعه مبنی بر اینکه بیکار خواهند شد، گفت: ضمیمه‌های همشهری جمع نخواهد شد، این مجموعه چندین مجله منتشر می‌کند که قرار است محتوا و مطالب آنها مورد بازنگری و تجمیع قرار بگیرد تا برای جامعه جذابیت داشته باشد. قصد ما ساماندهی این مجموعه درجهت رضایت مخاطب است.

مرتضی حاجی خاطرنشان کرد: مجموعه همشهری چندین نشریه دارد که بسیار کم‌مخاطب‌ است و دارای برگشتی زیادی است. هزینه این مجلات بسیار بالاست و یارانه زیادی را بر دوش روزنامه همشهری تحمیل می‌کند که مقرر شد، انتشار آنها توقف یابد.

مدیرعامل روزنامه همشهری با بیان اینکه انتشار برخی از مجلات پرهزینه و بدون مخاطب متوقف شده است، گفت: این توقف برای این است که آن‌ها را به نشریه‌ای تبدیل کنیم که در بازار خواهان داشته باشد و باید ببنیم این امر تحقق پیدا می‌کند یا خیر؟

وی در پاسخ به این سؤال که سازوکار جدید برای همشهری محله چگونه خواهد بود و آیا این بخش هم دچار تغییر و تحول خواهد شد، گفت: همشهری‌های محلات جمع نخواهند شد اما ممکن است تغییراتی در محتوای آن حاصل شود.

حاجی در ادامه تشریح کرد: روزنامه همشهری یک روزنامه ملی برای سراسر کشور است، تهران هم مطالب خاص خودش را دارد، همان‌گونه که برای استان‌ها ویژه‌نامه‌ای خاص داریم،تهران هم مطالب خودش را دارد که باید به آن‌ها پرداخته شود که در گذشته در قالب همشهری محله منتشر می‌شد و امکان دارد در آینده به صورت دیگری انتشار یابد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا