خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمد خاتمی: حضورم در فضای مجازی با استقبال کم‌نظیری همراه شده!

سیداحمد خاتمی گفت: مدتها بود که به فکر استفاده از ابزار شبکه های اجتماعی بوده ام و انگیزه ام برای ورود به این عرصه این بود که به نشر مواضع دینی و نشر مواضع به نظر خودم بصیرتی بپردازم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت های حضورش در شبکه های اجتماعی، اظهار کرد: نشر دین و مکتب، هر زمانی ابزاری داشته است. ما باید از تمام ابزارهای مشروع در این عرصه بهره ببریم و به عنوان یک واقعیت باید بپذیریم که شبکه های اجتماعی، تاثیرگذار است و نباید فکر کنیم که از این ابزار دیگرانی باید استفاده کنند که یا دین ندارند یا ضددین هستند. پس ما باید از این ابزار هم برای نشر دین استفاده کنیم.

وی افزود: مدتها بود که به فکر استفاده از ابزار شبکه های اجتماعی بوده ام و انگیزه ام برای ورود به این عرصه این بود که به نشر مواضع دینی و نشر مواضع به نظر خودم بصیرتی بپردازم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با انتقاد از رواج بی تقوایی در شبکه های اجتماعی، تاکید کرد: متاسفانه بی تقوایی در برخی عرصه های فضای مجازی موج می‌زند و از جمله نسبت به خود من هم این بی تقوایی انجام شده و ضدانقلاب دروغی آشکار را به من نسبت داده اند که اگر زنی در زمان شیردادن به فرزندش، موسیقی گوش دهد، آن فرزند زنازاده خواهد شد، که من ده ها بار این گفته را تکذیب کرده ام اما بازهم ضدانقلاب این حرف را که از اساس کذب است را از قول من نشر می دهند که برای پاسخ دادن به چنین مواردی ورود به عرصه فضای مجازی را لازم دیدم.

این مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به بازخوردی که از مخاطبان فضای مجازی دریافت کرده است، گفت: از حضورم در این فضا استقبال بالایی شده که برخی آن را کم نظیر دانسته‌اند و من نیز مدیریت فضای مجازی را به دوستان قابل اعتماد داده ام و به عنوان یک طلبه به این فضا وارد شده ام.

خاتمی در پایان در پاسخ به این پرسش که با توجه به فیلتر بودن توییتر به چه علت وارد آن شده است، گفت: اصل حضور من در فضای مجازی که صفحه اینستاگرام، کانال تلگرامی ام و توییتر  رسمی‌ام است برای نشر مواضع و اطلاع هموطنان خارج از کشور ایجاد شده است که همان طور که گفتم مدیریت آن به دوستان قابل اعتماد سپرده شده است و آنان نیز به من اطمینان داده اند که ملاحظات شرعی را در نظر گرفته اند. ما نیز تابع محض مقررات نظام اسلامی هستیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. حضرت اقا منظورتان از ابزارهای مشروع چیست؟ خیلی ها منتظر این خبر مباح بودن استفاده از ابزارها ورسانه های مجازی بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا