خرید تور تابستان ایران بوم گردی

10 راه پیشگیری از «عشق‌های الکی» دانشجویی!

فرزین پورمحبی در یادداشت طنزی در خبرآنلاین نوشت:

در راستای توصیه وزیر محترم علوم برای دقت در عشق و عاشقی

بی برو برگرد بعد از کار در معدن سخت ترین کار دنیا پیدا کردن یک وزیر علوم درست و درمان است که خوشبختانه این مهم با کلی زحمت و جستجو به خیر و خوشی انجام شد و شخصی «عالم به کل خفیات عالم» از زیر سنگ پیدا شد. او هم نیامده نشان داد پای کار است و می تواند حرف های مهم و اساسی بزند. یکیش هم همین عبارت ماندگار «توصیه به دقت در عشق و عاشقی» . آمارها نشان می دهند از این پس تاریخ عشق به دو دوره تقسیم خواهد شد: 1- عشق های الکی 2- عشق های راست راستکی؛ دست همچین وزیری را اگرتمیز باشد باید بوسید.

معمولا بعد از حرف های مهم، تفسیر و تعبیرهایی هم از گوشه کنارشان بیرون می زند تا حق مطلب به درستی ادا شود. در همین راستا و در جهت تنویر افکار عمومی ما هم دست به کار می شویم و به شرح ذیل راه های پیشگیری از عشق های الکی را تقدیم می کنیم:

1- خانمهای دانشجو به کیف و کلاسورشان محکم بچسبند تا پخش زمین نشوند. اگر هم زبان مان لال وسایل شان پخش زمین شد پسرهای دانشجو همچون سیب زمینی دوپا از بغل این ماجرا عبور نمایند.

2- رد و بدل جزوه به هر بهانه ای از مصادیق بارز عشق های الکی محسوب می شود

3- دقت کنید در دام جلسات خصوصی رفع اشکال به ویژه در ایام امتحانات و مخصوصا در ساعات حساس قبل از امتحان نیفتید. برای پیشگیری از این مصیبت راس ساعت در جلسات امتحان حاضر شوید.

4- انجام تکالیف و پروژه های مشترک دانشگاهی و بدون تفکیک جنسیتی یکی از آفات عشق های الکی می باشد. توجه داشته باشید که ایرانیان در کارهای تیمی همیشه آبرو ریزی کرده اند! مخصوصا وقتی که جنس تیم شان جور بوده!!

5- خطر ایجاد گروه های تلگرامی – بطور کلی مجازی- برای همکلاسی ها از خطر مسواک زدن هم بیشتر است. اگر هم به هر دلیلی در این گروه ها عضو شدید توجه داشته باشید که هر لایک و تاییدی، تیری است که در قلبتان فرو می نشیند. درست است که پلیس فتا حواسش به همه چیز هست اما این دلیل نمی شود که شما حواستان به خودتان نباشد.

6- پاسخگویی به سوالات استاد ؛ حاضر جوابی و داشتن اطلاعات فراوان بسیار تحریک کننده و نوعی حرکت سکسی و یا خودنمایی جنسی محسوب می شود پس حتی الامکان خودتان را خنگ جلوه دهید.

7- بشدت حواستان به مخ زنی هایی از قبیل: من شما را قبلا جایی ندیدم؟؛ شما چقدر شبیه فلان هنرپیشه اید؛ مسیرتون کجاست؟ چه خط خوبی دارید؟ و… باشید.

8- هماهنگی و توافق نظر انگل عشق های الکی است. وقتی به چیزی اعتراض می کنید مراقب کسانی باشید که همصدا با شما به همان چیز اعتراض می کنند، مخالفت با یک چیز حتی از توافق بر سر همان چیز هم خطرناک تر است.

9- به جای شرکت در اردوهای دانشجویی مختلط در ازدواج های دانشجویی مشترک حضور فعال داشته باشید.

10- از هر گونه بحث و شرکت در انجمن های علمی ، ادبی ، سیاسی و…. خودداری کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا