خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای سخنگوی دولت! به شعور مردم توهین نکنید

یک روزنامه نگار در واکنش به تاکید سخنگوی دولت بر حق بودن برگزاری جشن و مراسم در سالگرد انتخاب حسن روحانی، ضمن اشاره به مسایلی جایگزین به عنوان مسایلی ضروری تر، تاکید کرد: گفتنی زیاد است و می‌دانم شما هم به همه ی آنها آگاهید. اما اگر دوباره خواستید از حق مردم حرف بزنید لطفا به شعور مردم توهین نکنید.
به گزارش انصاف نیوز، دکتر نوبخت، معاون رییس جمهور و سخنگوی دولت روز گذشته گفته بود: «برگزاری جشن و مراسم در سالگرد انتخاب قاطعانه آقای روحانی توسط مردم، یک حق است و در جهت نشاط جامعه لازم است و همه دستگاه‌های اجرایی باید از این فرصت استفاده کنند».
رضا غیبی در این باره نوشت: شاید در نگاه اول این حرف حضرتعالی درست باشد اما به عنوان یک شهروند مشکل دارم با ادبیات و نوع نگاه شما و صد البته اتفاقاتی که زیر پوست این شهر در حال رخ دادن است.
«اینکه دولت بخواهد حق مردم را ادا کند کار بسیار نیکویی است اما فراموش نکنیم شما از حقی سخن گفته‌اید که مردم کمترین نفع را از آن خواهند برد. باور کنید اگر دنبال احقاق حق مردم بوده باشید کم نیست حق و حقوق ضایع شده این مردم».
وی ضمن اشاره به چند مورد محدودیت سیاسی، نوشته است: راستی “شاد بودن” هم یکی از حقوق مردم است یا خیر؟
«آقای نوبخت عزیز! ای کاش همه دستگاه‌های اجرایی را بسیج می‌کردید تا دیگر هیچ زن حامله‌ای به همراه پسر پنج ساله‌اش نیمه‌های شب در میدان میوه و تره‌بار، ضایعات میوه جمع نکند برای گذران زندگی.
ای کاش همه دستگاه‌های اجرایی را بسیج می‌کردید تا دیگر هیچ مردی زیر بار شرمندگی خانواده خودکشی نکند یا اینکه هیچ مادری برای سیر کردن شکم فرزندش تن فروشی. 
ای کاش می‌دانستید که شاد بودن برای خیلی‌ها مترادف شده است با نئشگی و نئشه بازی. 
ای کاش می‌دانستید حق مردم بر حکومت و دولت زیاد است که جملگی بر زمین مانده است. 
گفتنی زیاد است و می‌دانم شما هم به همه ی آنها آگاهید. اما اگر دوباره خواستید از حق مردم حرف بزنید لطفا به شعور مردم توهین نکنید».
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا