خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام تسلیت شهرام ناظری به حادثه‌دیدگان زلزله کرمانشاه [+فیلم]

شهرام ناظری در حاشیه مراسم رونمایی از آلبوم تازه‌اش با عنوان «عاشق کیست؟» از حادثه زمین لرزه کرمانشاه ابراز ناراحتی و تاسف کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، آیین رونمایی از آلبوم «عاشق کیست؟» به آهنگسازی امیر پورخلجی و صدای شهرام ناظری، ظهر امروز (دوشنبه 22 آبان) در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

شهرام ناظری در ابتدای این مراسم با اشاره به زیان‌های جانی و مالی ناشی از حادثه زمین‌لرزه استان کرمانشاه گفت: «دیشب از شنیدن این اتفاق ناگوار که برای مردم منطقه کردنشین و برای باوان (خانواده به زبان کردی) خودم رخ داده است، دلم گرفت. چقدر شگفت است که بازی سرنوشت با قوم کرد، این قوم شریف، نجیب، سلحشور و وفادار که تمام آداب و رسوم ایرانی خود را حفظ کرده است، چنین می‌کند.»

او همچنین بیان کرد: «همه اقوام خوبند، اما قوم کرد همواره پیشمرگ و جان فدا بوده است، مرزهای ایران در مناطق کردنشین هرگز حتی به اندازه ذره‌ای از بین نرفته است. نمی‌دانم چرا تمام اتفاقات ناگوار برای این قوم رخ می‌دهد؛ از کشتن‌های دسته جمعی تا بمباران‌های شیمیایی و اکنون هم که بلایای طبیعی و در کنار این همه سختی، فقر و بدبختی هم همچنان هست. هیچگاه هم به این مردم رسیدگی نشده است.»

شهرام ناظری ادامه داد: «قصد داشتم برنامه امروز را لغو کنم اما چون خبر آن برای شما خبرنگاران فرستاده شده بود، این کار را نکردم.»

او همچنین از حاضران خواست تا به یاد کردها، هم ولایتی‌ها و خانواده‌اش، یک دقیقه سکوت کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا