خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چه کسی رشوه 50 میلیاردی به وزیر روحانی پیشنهاد کرد؟

یک نماینده ی مجلس در صحن علنی روز چهارشنبه، از پیشنهاد رشوه 50 میلیارد تومانی یک نفر به علی ربیعی، وزیر پیشنهادی کار برای کسب مدیریت شستا خبر داد اما پیشنهاد دهنده ی رشوه را معرفی نکرد.

به گزارش انصاف به نقل از ایلنا، کمال‌الدین پیرموذن در تذکر شفاهی تصریح کرد: به فرموده مولا علی (ع) کلوخ‌انداز را پاداش سنگ است. همکاران اندکِ بسترساز اختلاس‌های بزرگ، ویژه‌خواری‌ها، دروغ‌پردازی‌ها، ماجراجویی‌ها، سوء استفاده‌کننده از مقدسات مردم، قهرکننده با حضرت آقا، دست‌بریده از قدرت‌ها و عاملان فتنه قم طوری عمل کردید و باعث شدید که همین دیروز یک نفر مرتبط با شما به دکتر ربیعی با کمال پررویی بگوید که 50 میلیارد تومان به تو می‌دهیم تا مدیریت شرکت شستا را به ما واگذاری کنی. در دفاع از دولت، شما را که ندای ملت را نگرفته‌اید و به دلسوزان نظام و چکیدگان انقلاب که مورد وثوق مردم هستند توهین می‌کنید، به ملت خواهم شناساند.

بنابراین گزارش، برعکس این اتفاق، در زمان مجلس هفتم، موضوع رشوه ی 5 میلیونی کسانی منسوب به دولت برای جلوگیری از استیضاح مرحوم علی کردان – وزیر کشور دورت اول احمدی نژاد – ، با امتناع تعدادی از نمایندگان منجر شد که همین موضوع یکی از دلایل تقویت موضع استیضاح کنندگان بود.

بی شک افکار عمومی و رسانه ها پیگیر افشای این پیشنهاد دهنده یا دهندگان به رشوه در ابتدای به کار دولتی هستند که مردم به آن امید بسته اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا