خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قطعی بخشی از خطوط تلفن همراه بشاگرد

به گزارش انصاف نیوز، نویسنده ی وبلاگ ندای بشاگرد نوشت:

بیش از یک ماه است که خطوط تلفن همراه چندین روستای بخش گوهران بشاگرد در حوزه درآبسر با اختلال و قطعی پی در پی مواجه هستند.
از زمان آغاز بارش های شدید باران تلفن های بیش از بیست روستای این حوزه  با مشکل قطعی مواجه وهم اکنون به طور کامل قطع میباشند که مردم هیچ راه ارتباطی دیگری ندارند و با مشکلاتی مواجه هستند.
علت قطعی این خطوط شدت بارش و سوختگی قطعات یکی از دکل های این حوزه اعلام گردیده که تا کنون از رفع مشکل این دکل خبری در دست نیست.
اولین بار نیست که خطوط تلفن این روستاها با چنین مشکلی مواجه میشوند شاید هر یکی دوماه یک بار  چنین مشکلی رخ میدهد که مردم این روستاها رضایت چندانی از مسئولین مربوطه ندارند و میگویند چرا مسئولین سعی نمیکنند این مشکل را یکباره برطرف کنند؟
 مردم روستاهای بخش گوهران بشاگرد ،حوزه درآبسر، چند سالی هست که از نعمت تلفن همراه برخوردارند اما به علت مشکلات موجودی که مخابرات شهرستان دارد و از خدمات دهی مناسبی به روستاییان برخوردار نیست مردم از این نعمت نمیتوانند به درستی استفاده کنند.
نکته قابل توجه این است که از آغاز این اختلالات تا کنون هیچ اطلاع رسانی از طریق رسانه صورت نگرفته که اگر این مشکل در شهرهای سردشت و گوهران بشاگرد رخ میداد شاید تاکنون بیش از ده بار  در سایت ها و خبرگزاریها منتشر می شد اما چون در روستاها هست خبری از منتشر کردن آن نیست. این یعنی «تبعیض».
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا