خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یه بار جستی…!

مهدی هژبری در خبرورزشی نوشت: خطری که فوتبال بی‌‎بنیان ایران و تیم‌های پرهوادار و پرطلبکارش را تهدید می‌کرد، سرانجام با مداخله فدراسیون فوتبال و تطبیق اسنادی که شاید فقط روی کاغذ راستی و درستی حساب و کتاب باشگاه‌های پرطرفدار و پرطلبکار را اثبات کند، برطرف شد و استقلال و پرسپولیس که هر لحظه بیم آن می‌رفت اعلام شود باید دور لیگ قهرمانان آسیا را خط بکشند، مجوز حرفه‌ای خود را به تأیید فدراسیون رساندند و جواز شرکت در لیگ قهرمانان را گرفتند تا بعد از یک کش و قوس طولانی، به بازی با احساسات هواداران خود و پیاده‌روی دائمی روی اعصاب فوتبال‌دوستان خاتمه دهند.

حالا با کمک غیرمستقیم دولت، پیگیری مستمر وزارت و البته همکاری مؤثر فدراسیون فوتبال، هم استقلال به آسیا می‌رود و هم پرسپولیس اما بعید است کنفدراسیون فوتبال آسیا به همین تأییدیه فدراسیون فوتبال بسنده کند و باشگاه‌های ایرانی را به فراموشی بسپارد.

در تشکیلات کنفدراسیون فوتبال آسیا باتوجه به میزبانی قطر در جام جهانی‌ ۲۰۲۲ این عزم وجود دارد که فوتبال قاره‌ کهن چه در سطح باشگاهی و چه در رده ملی مطابق استانداردهای جهانی باشد و کنفدراسیون در آینده هم دست از اصرارهای خود به اجرای دقیق قوانین، درستی حساب‌ها، به روز بودن اساسنامه‌ها و شفافیت ترازهای مالی و… برنمی‌دارد. یک بار می‌شد کنفدراسیون را از راه دور کنترل کرد و ضمانت داد و شفاعت کرد.

آن‌هایی که برای استقلال و پرسپولیس نسخه می‌پیچند و هیئت‌مدیره می‌چینند و برنامه راهبردی (کدام برنامه؟) می‌نویسند از همین امروز باید این دو باشگاه را مجاب کنند اصلاح دقیق و واقعی ساختار خود را جدی بگیرند و نه تنها روی کاغذ که در عمل هم دنبال برطرف کردن ایرادهای موجود بروند. اگر قرار باشد استقلال و پرسپولیس دوباره درگیر همان روزمرگی همیشگی شوند و از یاد ببرند چطور این چند روز جهنمی و پر استرس را پشت‌سر گذاشتند و باز هم تمام کارها را به دقیقه آخر بسپارند، شاید دفعه بعد جستنی در کار نباشد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا