خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چند روز قبل از دولت روحانی: 99 درصد آماده است!

در حالی که برخی رسانه‌های حامی احمدی نژاد می‌گویند بخش اصلی ساختمان‌های فروریخته‌ی مسکن مهر در سرپل ذهاب در دولت روحانی ساخته شده، فرماندار دولت احمدی نژاد در مرداد ماه سال 92، یعنی چند روز پیش از روی کار آمدن روحانی گفته بود که این پروژه 99 درصد آماده است.

به گزارش انصاف نیوز، بخش‌هایی از مصاحبه‌ی فرماندار سرپل ذهاب در مرداد 92 (آخرین ماه کاری دولت دهم) در باره‌ی مسکن مهر شهید شیرودی (که در زلزله ی اخیر تصاویر تخریب آن منتشر شده است) در پی می‌آید:

– پروژه هاي 200 واحدي زاگرس و 576 واحدي شهید شیرودي با 99 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

– فرمانداری سرپل ذهاب در تمام مراحل ساخت واحدهای مسکن مهر این شهرستان نظارت کامل داشته است و اینک تعداد زیادی از این واحدها هم به متقاضیان واگذار شده است.

– تهیه آنالیز قیمت های مسکن مهر شهرستان، صدور سند مالکیت واحدهای مسکن مهر و تعیین واحدهای تجاری پروژه شهید شیرودی از مشکلات مسکن مهر این شهرستان است

همچنین «حسن فدایی»، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در جلسه‌ی مشترک با فرماندار در آن تاریخ گفته بود:

– نمای سنگی، نصب پکیج در تمام واحدها و داشتن پارکینگ از شاخص هایی هستند که مسکن مهر شهرستان سرپل ذهاب را نسبت به دیگر شهرستان ها متمایز کرده است.

– در بازرسی هایی که صورت گرفته، کیفیت ساخت پروژهای این شهرستان رضایت مردم را در برداشته و در صورت وجود برخی مشکلات فنی، سازندگان پروژه ها موظف هستند براساس تعهدات و تضمین هایی که به مشتریان داده اند، آنها را بررسی و رفع کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دنبال چه ميگرديم در حاليکه خودمان ، بخوبي خودمان را مي شناسيم. الان عده اي خواهند آمد و خواهند گفت چرا توهين ميکني! و اينکه شايد عده کمي ، فقط بفکر منافع خودشان باشند و نه منافع مردم و جامعه، لذا نبايد همه را با يک چوب راند!! و حالا من سئوال ميکنم از اين دوستان، اگر عده کمي از ما مشکل دارند، پس چرا در طول مدت اين چهل سال، في الواقع به قهقرا رفته ايم؟ آيا بعد از اين مدت، وضعيت مملکت بايد اينگونه باشد!؟ فقط در يک صورت است که مملکت اصلاح خواهد شد و آن اينکه بپذيريم که غالب ما مشکل داريم و در فکر خودمان و جيب خودمان هستيم حتي به قيمت نابودي ديگران، وقتي اين مشکل و اين بحران عمومي خودمان را پذيرفتيم، آنوقت شايد بفکر چاره بيفتيم. در حاليکه در طول اين 40 سال همه اش شعار داده ايم که در حال پيشرفتيم بسرعت نور و رکورد زده ايم، و هرگونه انتقاد را سياه نمائي خوانده ايم، مسلم بهتر از اين نخواهيم شد که بدتر از اين خواهيم شد.

  2. شما دربین قریب500کشته دنبال مقصر دونفرفوتی مسکن مهرهستید ؟چون فقط سیاسی کار هستید وواقعا دلسوز نیستید راستی از آقای آخوندی بپرسید در این زلزله ویلایشان در لواسان آسیب ندیده؟اگه آسیب دیده حتما کار احمدی نژاد ودولت قبله چون احتمالا در زمان دولت قبل ویلایش را ساخته بود .هرچند دل خوشی ازاحمدی نژاد نداریم اما یک موی اوشرافت دارد به اشرافیهاو کاخ نشینهای دولت تدبیر !!و امید!! او هرچه بود کاخ نشین نبود ونیست اما مسئولین این دولت که در خانه های چندمیلیاردی ساکنند ومخالف مسکن مهرهستند چه کارکرده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا