خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستور حناچی برای استفاده از نظر مشورتی معلولان

زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران اعلام کرد که حناچی شهردار تهران دستور ویژه‌ای برای استفاده از نظر مشورتی معلولان برای مناسب سازی پروژه‌ها در چهار معاونت شهرداری داده است.

زهرا نژادبهرام در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه چندی پیش از شهردار تهران درخواست کردم که به منظور تحقق شعار تهران شهری برای همه و همچنین مناسب سازی پروژه‌ها و معابر برای افراد معلول و کم توان از مشاورین دارای معلولیت استفاده کند، گفت: پیشنهاد داده‌ایم که در چهار معاونت فنی و عمران، شهرسازی، حمل و نقل و خدمات شهری که بیشترین ارتباط را با مردم دارند از مشاورین کم توان و معلول استفاده شود تا بتوانیم پروژه‌های مناسب سازی شده داشته باشیم.

وی اظهارکرد: خوشبختانه شهردار تهران نیز این پیشنهاد را پذیرفته است و در جلسه ستاد شهرداری استفاده از این افراد را به چهار معاونت فوق‌الذکر ابلاغ کرده‌ایم.

نژاد بهرام با تاکید بر اینکه از این پس ۹ نفر از معلولین زن و مرد در چهار معاونت اصلی شهرداری تهران بر پروژه‌ها نظارت کرده و نظرات خود را در مورد مناسب سازی پروژه‌ها اعلام می‌کنند، گفت: نکته قابل توجه این است که در این حوزه زنان حضور چشمگیر دارند و این مهم در راستای تحقق شعار تهران شهری برای همه انجام شده است و قطعا از این به بعد با حضور این مشاورین معلول تهران شهری در دسترس پذیرتر برای همگان خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا