خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“احمدی نژادی ها ترمز بریده‌اند؟!”

غلامعلی دهقان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، در یادداشتی با عنوان «احمدی نژادی ها ترمز بریده‌اند؟!» برای کانال «راهبرد» نوشت:

✍️ احمدی‌نژاد و دوستان لایه اولش بار دیگر ما را به عهد قجر برده و خاطره بست نشینی را برایمان تازه کرده اند. آنان امروز در حرم عبدالعظیم حسنی بست نشستند تا آخرین برگ خود را هم رو کنند.

✍️ آنچه در سخنان امروز احمدی‌نژاد مشهود بود؛ حمایت بی کم و کاست از دوستان درجه یکش بود. او نمی‌خواهد قبول کند آنان هم می‌توانند خطا داشته باشند و باید در دادگاه محاکمه شوند.

✍️ او درحالیکه سالیان پیش رقبای خود را “قانون گریز” معرفی می‌کرد؛ امروز نشان داد مرگ خوب است اما برای همسایه.

✍️او که در برابر اتهامات منسوب به رقبای خود سکوت می‌کرد؛ امروز صراحتا اعلام می‌کند از دوستانش تا پای جان حمایت می‌کند. دلسوزی “مرد تناقض‌ها” برای یارانش است و قانون را برای دیگران می‌خواهد؛ نه برای خود و دوستانش.

✍️ در دوره قاجار و پیش از آن پدیده بست نشینی درحالی صورت می‌گرفت که فرد یا افرادی ناامید از نظام مستقر به ایفای حق خود از طریق بست نشینی می‌پرداختند.

✍️ پرسش اساسی این است که آیا احمدی‌نژاد و دوستانش از نظام مستقر عبور کرده‌اند؟

✍️ این روزها به واسطه زلزله حزن انگیز کرمانشاه بخش قابل توجهی از چهره‌های مردمی اعم از هنری، ورزشی و سیاسی تلاش می‌کنند بخشی از مشکلات هموطنان زلزله زده را حل کنند و تا اطلاع ثانوی مشکل عمده کشور رفع نیازهای هموطنان عزیز است.

✍️ در این شرایط، آیا اولویت کشور بست نشینی آقایان است؟

✍️ واقعیت این است مسبب فتنه ۸۸ این بار می‌خواهد نقش مباشر را بازی کند. اما او این بار اشتباه می‌کند. وی نه پایگاهی در ساخت قدرت دارد و نه پایگاهی در میان مردم.

✍️ او فقط چند روزی جاروجنجال می‌کند و قانون هم کار خودش را.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بیچاره این عصر قجر ، در عصر قجر اختلاس چند صد هزار میلیاردی نبود و دستگاه سلطنت هم از ترس نهاد روحانیت جرئت گذراندن ظلم بیش از یک حدی را نداشت !

    12
    2
  2. قجری تر از قجر همین بست نشینان دیروز حرم عبدالعظیم(ع) هستند و موارد مستند آن در این مقوله قید شده است، بهترین افشاگر هشت سال قجری همان بست نشینان به سرکردگی تئوریسن هاله نور و معجزه هزاره سوم است.

    8
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا