خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بست نشینی در جمهوری اسلامی معنی خوبی نمی دهد»

دبیر کل جمعیت آبادگران جوان گفت: پرونده آقای بقایی که در مقابل بسیاری از پرونده هایی که در کشور وجود دارد کوچک است.

حسن بیادی در گفت و گو با خبرنگار جماران در رابطه با خبر بست نشینی نزدیکان محمود احمدی نژاد در حرم عبدالعظیم حسنی که در رسانه منتسب به این جریان منتشر شده، گفت: به نظر می رسد مسائلی که در این بین وجود دارد شخصی است و نباید مسائل شخصی را به گونه ای بزرگ کرد که کشور با چالش روبرو شود.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه باید به سمت گفت و گو در کشور حرکت کنیم گفت: برخی می خواهند زور و تهدید را جایگزین گفت و گو کنند و متاسفانه مدت هاست که فرهنگ گفت و گو با یکدیگر را فراموش کردیم و از سویی افراد را بهزندان تهدید می کنیم و از سویی توقع داریم نسبت به این موضوع واکنش نشان ندهند.

وی با بیان اینکه باید همه مسولان کشور در مقابل این موضوعات سعه صدر داشته باشند تاکید کرد: اینکه فضا به گونه ای رقم بخورد که هزینه اختلافات به پای نظام نوشته شود، اتفاق خوبی نیست. در جمهوری اسلامی بست نشینی معنی خوبی نمی دهد و مسئولان باید با سعه صدر بیشتر نسبت به اینگونه اتفاقات برخورد کنند.

بیادی افزود: گاهی برخی مسئولان کشور با نوع برخوردشان با مشکلات کوچک هزینه های بزرگ برای کشور ایجاد می کنند.

وی پرونده حمید بقایی را مصداق این ماجرا عنوان کرد و مدعی شد: نوع برخورد با پرونده ای مانند پرونده آقای بقایی که در مقابل بسیاری از پرونده هایی که در کشور وجود دارد کوچک است، هزینه ای را به اندازه انفجار برج های دو قلو به کشور تحمیل می کند.

بیادی در پایان گفت: باید سعی کنیم از اختلافات عبور کنیم و با برخوردهایمان هزینه ای را به مردم تحمیل نکنیم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا