خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش مشاور احمدی نژاد به فیلتر شدنشان!

مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد که در دولت او بسیاری از سایت‌ها، از جمله سایت سیدمحمد خاتمی، رییس جمهور دولت اصلاحات و شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر و فیسبوک فیلتر شده بود، به فیلتر شدن سایت شخصی احمدی نژاد و سایت خبری وابسته به این جریان اعتراض کرد.

به گزارش انصاف نیوز، «علی اکبر جوانفکر» یک روز پس از آغاز بست نشینی «حمید بقایی» و خودش در حرم عبدالعظیم که با استقبال مواجه نشده، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «فیلتر!» نوشت:

فیلتر همزمان پایگاه اطلاع رسانی دکتر احمدی نژاد و پایگاه اطلاع رسانی دولت بهار یک اقدام تروریستی علیه افکار عمومی است. روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری وابسته به جریانهای سیاسی مدتهاست که تحت شدیدترین فشارها قرار دارند و امروز در سایه تهدید و تطمیع به خودسانسوری مبتلا گشته یا عامدانه و عالمانه مردم را از دانستن بسیاری از حقایق و واقعیت‌ها که ارتباط مستقیم با سرنوشت آنها دارد محروم می‌سازند. فیلتر کردن دو پایگاه مهم اطلاع رسانی فعال مرتبط با دکتر احمدی نژاد به وضوح بیانگر خوف و هراسی است که جریان اقتدارگرا و واداده در برابر بیگانگان از روشنگری‌های شجاعانه و دقیق رییس جمهور سابق دارد. بدون تردید این اقدام، یک تلاش مذبوحانه محسوب می‌شود و راه به جایی نخواهد برد زیرا امروز مردم حقایق را سینه به سینه منتقل می‌کنند تا به وقتش».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا