خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک مقام قضایی: از حاشیه‌سازی‌ها هراس نداریم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: از حاشیه‌سازی‌ها هراس نداریم زیرا یکی از راه‌های برقراری عدالت، مبارزه با فساد است.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن درویشیان امروز در جلسه شورای قضایی استان گلستان اظهار کرد: امروز رویکرد قوه قضاییه مبارزه جدی و مستمر با فساد است و همان‌طور که رئیس قوه قضاییه هم بارها تأکید کردند، از حاشیه‌سازی‌ها هراس نداریم زیرا یکی از راه‌های برقراری عدالت، مبارزه با فساد است.

وی افزود: یکی از راه‌های مبارزه با فساد از بین بردن بسترهای فساد است که بخشی از آن متوجه قوه مجریه و مقننه است که هم در اجرا و هم در بخش قانون‌گذاری برای از بین بردن بسترهای فساد تلاش کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: ورود دستگاه قضایی در بخش حقوق عامه، مبارزه با فساد و کمک به واحدهای تولیدی، مورد اقبال مردم هم است.

درویشیان در ادامه با بیان این‌که رویکرد جدید این سازمان در سال آینده برنامه‌ریزی بر اساس نظام مسئله محور است، گفت: در این رویکرد بر مسائل اصلی کشور و در استان‌ها هم به تناسب مسائل آن‌ها بر بررسی و آسیب‌شناسی و ارائه راهکار اساسی بر حل مسائل اساسی کشور تمرکز خواهد شد.

وی، پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها را دومین رویکرد سازمان بازرسی به‌ویژه در دوره تحول اعلام کرد و گفت: این مأموریت مشترک ما و دادستانی‌ها است و در حوزه‌های مهم مانند مسکن، آلودگی هوا و سیل ورود می‌کنیم که برای نمونه در مورد سیل خوزستان تاکنون نیز از ۲۷ نفر اخذ توضیح کرده‌ایم و ۱۴ نفر در مرحله اخذ دفاع هستند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه سخنان خود با بیان این‌که گلستان از استان‌های موفق کشور در زمینه مبارزه با فساد است، گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین دادگستری و سازمان بازرسی و دیگر اعضای شورای قضایی استان وجود دارد که این موفقیت‌ها نیز در نتیجه همین هماهنگی است.

رئیس سازمان بازرسی کشور شب گذشته وارد استان شد. دیدار با تولیدکنندگان، شرکت در جلسه شورای قضایی استان، بازدید از چند واحد تولیدی از برنامه‌های سفر درویشیان به گلستان است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا