خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش‌های توییتری به دعوت از فردوسی‌پور برای گزارش فینال آسیا

واکنش کاربران توییتر به دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC  از عادل فردوسی‌پور برای گزارش فینال لیگ قهرمانان را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

مهرداد: ‏تعداد دنبال کنندگان صفحه AFC چند هزارتا چند هزارتا داره میره بالا. این مخاطبان رسانه ملی است که داره از دست میره. اما هيچ چيز هیچ چیز مطلقاً هیچ چیز باعث نخواهد شد که صداوسیمای ما به خودش بیاید. *خَتَمَ اللَّهُ عَلَى قُلُوبِهِمْ وَ عَلَى سَمْعِهِمْ وَ عَلَى أَبْصَارِهِمْ…

حسین دهباشی: شما شاید فکرکنید که الان پشیمان‌اند چرا عادل را از دست داده‌اند، واقعیت اما این است که پشیمان‌اند چرا پاسپورت‌اش را نگرفتند یا اینستاگرام را فیلتر نکردند یا گزارش در صفحه‌ی فیفا را مصداق همکاری با دول متخاصم نشمردند! شما هنوز نمی‌دانید که نابلدها چقدر حسود و کینه‌ای و بدجنس‌اند!

محمدعلی ابطحی: ‏فردا که در اینستاگرام کنفدراسیون گزارش ‎#عادل_فردوسى_پور پخش گردد، مدار صداوسیما روشن می شود.
اگر در صداوسیما درایت وجود داشت، همین امشب اعلام می کرد که انها هم گزارش پرسپولیس را باصدای عادل پخش می کنند.
این عقب نشینی نیست. این بازگشت صداوسیما به اغوش مردم است.

شهرزاد: ‏فروغی نمونه ناشایستگانی است که ‎#بحران_حکمرانی فعلی را مدیون مشی مدیریت و راهبریشان هستیم.. مسئولین تنگ‌نظر کلاهتان را بالاتر بگذارید.. صفحه AFC در آستانه یک میلیونی شدن است!

کامران بارنجی: ‏آقای فروغی می‌بینید؟ صفحه اینستاگرام ای‌اف‌سی فارسی با خبر گزارش ‎#عادل_فردوسی_پور به بالای ۶۰۰هزار فالور رسید و تا روز بازی به یک میلیون هم می‌رسد.این سرمایه اجتماعی در دست شما و شبکه‌تان بود که اینطور به حراج گذاشتید.مدارتان را سفت بچسبید که پیام مردم به امثال شمابسیار روشن است.

مهدی امیرپور: ‏‎#عادل_فردوسی‌پور فردا به قطر می‌رود تا فینال لیگ قهرمانان آسیا را در لایو اکانت اینستاگرام AFC گزارش کند. از آن سو ‎#میثاقی مجری رسمی صداوسیما به خاطر اینکه شبکه سه (‎#فروغی) حق پخش بازی را نخریده، نتوانست ویزای قطر را بگیرد. اعتبار یک نفر از سازمان ۴۸هزارنفره صداوسیما بیشتر است؟

فرهاد عشوندی: ‏حضور ‎#علی_کریمی برای تفسیر فینال ‎#acl تو یه پلتفرم اینترنتی و حضور ‎#عادل_فردوسی‌پور برای گزارش زنده بازی ‎#پرسپولیس_اولسان
در قطر و برای ‎theafcdotcom
درحالیه که تلویزیون در خلاقانه ترین حالت شاید بتونه ‎#عیسی_آل‌کثیر و مادرش ر‌و تو خلاقانه ترین حالت بکشونه به استودیو !

پویا: ‏‎#فردوسی‌پور به خبرآنلاین گفته به دعوت ای‌اف‌سی و برای گزارش بازی فینال می‌روم که از اینستاگرام رسمی ای‌اف‌سی به صورت زنده پخش خواهد شد.
پ.ن: آب جاری راه خودش را پیدا میکند حتی باوجود سنگ رو سیاهی به آنکه باید

فاطمه پاقلعه‌نژاد: ‏تعداد فالور پیج ای‌اف‌سی فارسی دقیقه به دقیقه بالاتر میره
امیدوارم شنبه، یهویی، راس ساعت ۱۵:۳۰دقیقه اینترنت ضعیف یا اینستاگرام مختل نشه!

محمد کشوری: ‏این کاری که afc از طریق اینستاگرام داره می‌کنه، فساد و فحشا و قمار نیست که آقایون به مصلحت ازش بگذرن؛ دهن‌کجی و به چالش‌کشیدن «مدار»‌های حاکمیتیه. خط قرمزی که تلگرام هم ازش رد شده بود.
ما که اینستا نداریم، اما شما عجالتاً خودتون رو برای فیلترینگ اینستاگرام آماده کنید.

صادق زنگنه: ‏احتمالاً ‎#عادل_فردوسى_پور فردا رکورد شرکت‌کنندگان لایو ‎#اینستاگرام رو می‌زنه و مخاطبان تلویزیون رو به گزارش خودش جذب می‌کنه.
امیدوارم این موضوع بهانه نباشه که ‎#صداوسیما برای ‎#فیلترینگ اینستاگرام تلاش کنه.

میلاد علوی: ‏می‌گویند قرار است ‎#عادل_فردوسی_پور فینال لیگ قهرمانان آسیا را برای اینستاگرام فارسی AFC گزارش کند.
ما که استقبال می‌کنیم اما ننگ «نخبه کشی» تا ابد از دامان صداوسیمای تمام انتصابی و مدیران در مدارش، پاک نخواهد شد…

الهه خسروی: ‏الان فروغی حاضره جمیله بیاد روی آنتن شبکه سه برقصه بلکه ملت، عادل رو نگاه نکنند.

سرهرمس: ‏من جای این بچه، فروغی بودم تلاش می‌کردم اینترنت کل مملکت قطع شه سر بازی، حداقل.

محمد مهاجری: ‏با اینکه از ‎#فوتبال هم به اندازه سیاست چیزی نمی فهمم اما یقینا اگر در این روزگارافسرده کرونایی که با بازی های سیاسی،حال به هم زن شده، ‎#فینال جام آسیا را ‎#عادل_فردوسی_پور گزارش می کرد،هم حال مردم خوب می شد،هم ‎#صداوسیما از خاک برسری نجات پیدا می کرد.‎ #خودتون_میدونید_و_مملکتتون!

محمد حافظ حکمی: ‏لاف توسعه ‎#شبکه_ملی_اطلاعات می‌زنند و با مدیریت تنگ‌نظرانه چند هزار ترابایت ترافیکی که می‌توانست داخل شبکه باشد را به اینستاگرام هبه می‌کنند! از اینستاگرام می‌نالند و با عملکردشان مردم را روانه آنجا می‌کنند! کسی از باجناق‌زاده بابت ‎#ترک_فعل بازخواست نمی‌کند؟ آن خواهرزاده را چه؟

حمزه غالبی: ‏تعطیل کردن برنامه پر مخاطب و موفق فردوسی پور از صدا و سیما چون چاپلوسی رییس رو نمی کرده و استقلال و اختیار عمل می‌خواسته آینه ناکارآمدی در تمام بخش‌های نظام اداری ماست که چاپلوس‌ها ارتقا پیدا می‌کنند و افراد قوی که استقلال و اختیار عمل می‌خوان حذف می‌شوند.

دغدغه‌م حاجی هست‌ش: ‏ولى خدا رحمت كنه آقاى هاشمى رو؛ ١١ سال پيش ميگفتند نذاريد بيان از بيرون كشور براى سرنوشت ما تصميم بگيرند.
حالا قضيه عادل هم اينطورى شد.

سمیه عبداللهی: ‏مدار یکی از درس‌های سخت رشته مهندسیه!
و میبینیم فردوسی پور باهوش چگونه این واحد سخت رو گذروند و همونه که عزت دست خداست..

م. کرداری: ‏آقای بی فروغ ، دیدی “خدای عادل” چقدر بزرگه ؟!

احسان سلطانی: ‏سلام آای فروغی! به دعوت AFC فردوسی‌پور به دوحه رفته تا بازی پرسپولیس-اولسان را از اینستاگرام AFC گزارش کند. از زمان اعلام خبر، چند صدهزار نفر به دنبال‌کنندگان صفحه AFC افزوده شده!  آی فروغی! فردوسی‌پور از مدار شما خارج شد، اما همچنان در مدار قلب مردم ایران مانده و محبوب‌تر شده!

رضا بهرامی: ‏باور کنید هیچ بعید نیست ‎#فروغی در حال مذاکره برای ممنوع‌الخروج کردن ‎#عادل باشه!

محمدحسن نجمی: ‏نتیجه ایجاد مدار!
امیدوارم توی اون ساعت کوسه‌ها سیم‌های اینترنت رو گاز نگیرن!

محمد: ‏اینستاگرام هم داره «از مدار خارج می‌شه.» منتظر اتفاقات جدید باشید.

حدیث: ‏من که هیچ اهمیتی برام‌ نداره فوتبال، ولی فردا قطعا لایو اینستا رو میذارم، صداش رو قطع می‌کنم که یه نفر به آمارش اضافه شه.
حسم مث اینه که که پارسال رای ندادم که یه نفر از آمارشون کم شه.

آرش ترابی: ‏فردا اینستاگرام از مدار خارج نشه؟! 👀

داود سوری: ‏شیشه عمر انحصار صدا و سیما در حال خرد شدن است، تا روز آخر نمی‌خواهند بینند و بفهمند چرا که شیر بودجه دولتی باز است و می‌توان در پناه آن آسود، بعد از آن نیز به..

یسرا: ‏AFC فهمید اینا نفهمیدن
تنها برنامه‌ای که به اختیار خودم نگاه می‌کردم تو صداوسیمای میلی همین 90 بود
بقیه‌اش رو به اجبار کارم می‌بینم!

مسعود بزم‌آرا: ‏حالا ‎#عادل_فردوسى_پور رو ممنوع‌الخروج می‌کنن شنبه صبح‌ هم ‎#مجلس_انقلابی طرح دوفوریتی فیلترینگ اینستاگرام رو تصویب می‌کنه تا درس عبرتی بشه برای از مدار خارج‌شدگان!

حمیده حبیبی: ‏فکر کنم نورامیدی که دعوت از ‎#عادل_فردوسى_پور توی دلهامون انداخت از همه نتایج این اتفاق ارزشمندتر بود.
که با وجود همه رانت‌ها و حق‌خوری‌ها، هنوز یه ایرانی متخصص و کاردرست میتونه امید داشته باشه جایگاه واقعیشو پیدا کنه هرچند که موانع سرراهش زیاده

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. وای ایرانیها خودشون رو برای فردوسی پور کشتند

    دیشب همه داشتند فردوسی پوررو میدند

    صدا وسیمادیشب تعطیل بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا