خرید تور تابستان ایران بوم گردی

میلیاردی های استقلالی

وزارت ورزش و جوانان در راستای شفاف سازی قراردادها و هزینه های فوتبال،رقم قرارداد بازیکنان و مربیان تیم استقلال تهران را منتشر کرد.
به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی این وزارتخانه گفت: انتشار این قرارداد طی درخواست مدیر عامل باشگاه استقلال تهران صورت گرفت.
مازیار ناظمی شفاف سازی هزینه های ورزش حرفه ای را یک خواست عمومی از سوی مردم و رسانه ها اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد که پس از سالها این مهم باتدبیرومدیریت وزیر ورزش و جوانان و همراهی مجموعه مدیریتی وزارتخانه ، بویژه خادم معاون حقوقی و پارلمانی و نماینده تام الاختیار وزیر در امر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این زمان هموار شد.
وی اظهار داشت: با حمایت و همراهی مسوولان ، نمایندگان ، مردم و بخصوص رسانه هااین روند مطلوب برای جلوگیری از برخی مفاسد در ورزش ادامه داشته باشد. 
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان افزود : پس از اعلام آمادگی سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال تهران برای انتشار این قرارداد، این موضوع با خادم در راستای شفاف سازی هزینه های دو باشگاه پایتخت، ریز مبالغ دریافتی بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال برای اطلاع عموم و رسانه ها اعلام می شود . 
ناظمی تاکید کرد : وزارت ورزش و جوانان در موضوع شفاف سازی قرار دادهای ورزش حرفه ای بویژه فوتبال جدی است و این مهم را باهدف حفظ سرمایه های مردم و کشور با همراهی دولت ، مردم و رسانه ها با قاطعیت دنبال خواهد کرد.
وی با تقدیر از پیشگامی برخی باشگاهها و مدیران در اعلام صحیح هزینه های باشگاه مربوطه خود،گفت:شفاف سازی هزینه های فوتبال حرفه ای برنامه مهم دکترگودرزی است و خوشحال هستیم که این تصمیم بااستقبال مردم، مسئولان ، نمایندگان مجلس و حتی برخی مدیران عامل ، مربیان و بازیکنان تیمها روبرو شده است.
در فصل پایان یافته فوتبال، باشگاه استقلال بیش از 167 میلیارد و 800 میلیون ریال به بازیکنان تعهد داده و ارزش قراردادها با کادر فنی نیز بیش از 30 میلیارد ریال بوده است.
بازیکنان و مربیان میلیاردی فصل 92 – 93 استقلال براساس فهرست انتشار یافته به شرح زیر است: 
– آندرانیک تیموریان 23 میلیارد و 500 میلیون ریال 
– خسرو حیدری 16 میلیارد ریال 
– اردشیر قلعه نویی 14 میلیارد ریال
– سیدمهدی رحمتی 13 میلیار ریال 
– امیرحسین صادقی 11 میلیاردریال 
– پژمان نوری 11 میلیارد ریال 
– هاشم بیک زاده 10 میلیارد ریال
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا