خرید تور تابستان ایران بوم گردی

با عجیب‌ترین کارمندان جهان آشنا شوید

شاید برخی فکر کنند که یکی از خبره‌ترین افراد در زمینه «کار نکردن» یا به اصطلاح، «پیچاندن» از محل کار هستند. اما اشتباه می‌کنند! در ادامه مواردی را به شما معرفی می‌کنیم که مغزتان سوت می‌کشد!

مردی که 6 سال سر کار نرفت و کسی هم متوجه نشد!

به گزارش فرادید، یک مرد اسپانیایی که کارمند بخش دولتی است، دست کم شش سال سرکار نرفت و کسی متوجه آن نشد. تا اینکه یک روز در سال 2010، همکارانش تصمیم گرفتند از او به پاس خدمات بلندمدتش قدردانی کنند. خوآکین گارسیا توسط یک شرکت دولتی فعال در زمینه آب در کادیز استخدام شده بود. مسئولیت او نظارت بر نحوه ساخت دستگاه‌های تصفیه آب بود. غیبت طولانی‌مدت او از کار به دلیل اختلافات پیش‌آمده بین مقامات محلی و مسئولان سازمان آب اصلا به چشم نمی‌آمد. مسئولان سازمان آب فکر می‌کردند که مقامات محلی مسئول رسیدگی به امور مربوط به آقای گارسیا هستند و از طرف دیگر، مقامات محلی کادیز این مسئولیت را در حیطه وظایف سازمان آب می‌دانستند. گارسیا 69 ساله که در سال قبلش توانسته بود 37 هزار یورو درآمد داشته باشد، با یک جریمه سنگین 27 هزار یورویی مواجه و از کارش نیز برکنار شد.

مردی که به خاطر «خسته‌شدن در محل کار» غرامت می‌خواهد!

یک مرد فرانسوی ادعا می‌کند در محل کارش کاری برای انجام دادن ندارد و به همین دلیل کاملا خسته می‌شود. به همین دلیل، او تمایل دارد تا پرونده‌ای را تنظیم کند و غرامت بگیرد. فردریک دوزنار مدیر یکی از بخش‌های یک شرکت تولید عطر و ادوکلن در فرانسه است. او می‌گوید که کارش آنقدر خسته‌کننده است که حوصله او را هر روز سر می‌برد. این مرد 44 ساله می‌گوید که کارش دست کمی از «سقوط به جهنم» ندارد. دوزنار حالا طلب 360 هزار یورو غرامت کرده است. چنین پرونده‌ای در فرانسه بی‌سابقه بوده است.

پایین افتادن از تخت هنگام جواب دادن به تماس کاری!

یک کارمند جالب به خاطر جواب دادن به یک تماس کاری از تخت پایین افتاد و به همین دلیل از شرکتی که در آن کار می‌کند، شکایت کرد. کارمندان شوراهای شهری بریتانیا در پنج سال گذشته به علت آسیب‌های وارده حین کار در مجموع رقمی معادل 100 میلیون دلار را به کارمندان آسیب‌دیده داده‌اند. یک عضو شورای شهر لنکشایر بریتانیا نیز به دلیل آسیب وارده به کمر یک کارمند هنگام پاسخ‌دادن به یک تماس کاری در تخت خود، مبلغ 8 هزار دلار به او پرداخت کرد.

گورکنی که از یک مرده گیتار دزدید!

ویلیام جردن، از نظامیان با سابقه ارتش، هنگام مرگ فقط یک آرزو داشت: او می‌خواست که با گیتار مورد علاقه‌اش دفن شود. این گیتار 2000 دلار ارزش داشت. خانواده جردن هنگام مراسم تدفین متوجه نبودن گیتار شدند. استیون کنراد، 39 ساله و کارمند یک قبرستان در ویسکانسین آمریکا، آن گیتار را به سرقت برده بود. پس از مشخص شدن این سرقت، استیون گفت: آن گیتار از مارک تلی است که واقعا گیتار گرانی به حساب می‌آید. من دلم می‌خواست صاحب آن گیتار باشم. او می‌گوید که او اصلا از مرده‌ها سرقت نمی‌کند اما این گیتار برایش ارزش داشت، چرا که خودش در یک گروه موسیقی کار می‌کند.

مردی هندی پس از 24 سال «کار نکردن» اخراج شد!

یک مرد هندی که باید از او به عنوان یک اسطوره یاد کرد، پس از 24 سال «پیچاندن شغلش» سرانجام حکم اخراجش را دریافت کرد. این فرد در «دپارتمان مرکزی مشاغل عمومی هند» مشغول به کار نکردن بوده است! آ.ک. وِرما، مهندس اجرایی، روزی در سال 1990 میلادی به دلیل بیماری از محل کار خارج و راهی خانه شد و دیگر هیچگاه در محل کارش حضور نیافت. گرچه او در سال 1992 میلادی به دلیل غیبتش مورد بازجویی قرار گرفت اما حکم اخراجش در سال 2015 میلادی صادر شد. این در حالی بود که کارهای ابتدایی مربوط به اخراج آقای ورما در سال 2007 آغاز شده بود. به عبارتی، هفت سال زمان برد تا آقای ورما نهایتا از کارش برکنار شود. در نهایت نیز آقای وِنکایا، وزیر توسعه شهری هند، حکم دستور او را صادر کرد تا بر کارایی دپارتمان مرکزی مشاغل عمومی هند صحه گذاشته باشد!

مردی که حین کار خوابید!

یکی از تکنسین‌های شرکت کام کست به دلیل مشکلات به وجود آمده مشغول صحبت‌کردن با دفتر مرکزی شرکت بود. او به دلیل اینکه زمان زیادی در حالت انتظار مانده بود، تصمیم گرفت تا کمی روی مبل خانه مشتری چرت بزند! این تکنسین برای تعویض یک مودم به خانه آنها رفته بود. برایان فینکلشتاین، ساکن واشنگتن، ویدئویی از «کارمند خسته» شرکت کام کست را روی یوتیوب قرار داد. کام کست نیز پس از مشاهده آن در اخراج تکنسین خود تردید نکرد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا