خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«هرچه زودتر اسامی فراکسیون امید منتشر شود»

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه انتشار اسامی اعضای فراکسیون امید به انسجام و شفافیت این فراکسیون کمک می‌کند گفت:‌ بهتر بود از همان مقطع زمانی شروع به کار مجلس دهم، این اسامی منتشر می‌شد.

حسین کاشفی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مردم انتظار بجایی دارند که نمایندگانی که با لیست امید به مجلس راه یافته‌اند به تعهدات خود پایبند بمانند و با تصمیمات فراکسیون امید همراه شوند اظهار کرد: نمایندگان باید به اخلاق پایبند باشند و  بیشتر از سایرین نسبت به این مسائل حساس باشند، آنهایی که با لیست امید به مجلس رفته‌اند باید در فراکسیون امید حضور داشته باشند.

وی در ادامه افزود: انتشار اسامی اعضای فراکسیون امید به انسجام این فراکسیون کمک می‌کند، زیرا تکلیف وزن و جایگاه واقعی و تعداد نمایندگان عضو این فراکسیون در مجلس مشخص می‌شود، بنابراین با مشخص شدن وزن فراکسیون امید در مجلس،  تصمیمات فراکسیون در موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و سیاست خارجی با انسجام، کار کارشناسی و همفکری اتخاذ می‌شود و همین مساله موجب افزایش غنای تصمیمات فراکسیون شده و  نه تنها به نفع فراکسیون امید بوده ،بلکه به نفع کشور هم است.

این فعال سیاسی با تاکید بر اهمیت شفاف‌سازی و پاسخگویی نسبت به عملکرد فراکسیون امید تصریح کرد:‌ شفاف‌سازی و پاسخگویی  باید رویکرد فراکسیون امید باشد و هرچه زودتر اسامی فراکسیون امید منتشر شود تا مردم هم متوجه شوند چه کسانی با لیست امید وارد مجلس شدند، اما به فراکسیون‌های دیگر پیوستند. مردم باید نمایندگانی که به آنها رای داده‌اند را بشناسند.

کاشفی در پایان خاطر نشان کرد: مردم به نمایندگان لیست امید رای داده‌اند و باید اصلاح‌طلبان از رای مردم پاسداری کنند، بنابراین اگر جایی اشتباهی شده یا قولی  داده شده که عملی نیست باید به مردم توضیح و پاسخ داده شده و حتی عذرخواهی شود. البته همه فراکسیون‌های مجلس باید این رویه را در پیش بگیرند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا