خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعلام پایان بست نشینی یاران احمدی نژاد

حمید بقایی ، لی اکبر جوانفکر و شخصی به نام خراسانی، از نزدیک‌ترین نیروهای تیم احمدی نژاد، پس از آنچه حمله‌ی شب گذشته‌ی چند «لباس شخصی» در زمان بست نشینی آنها در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) می‌خواندند، در اطلاعیه‌ای بست نشینی خود را تا اطلاع ثانوی تعطیل کردند.

به گزارش انصاف نیوز، در بخشی از این اطلاعیه که کانال نزدیک به آنها – «دولت بهار» منتشر کرده، آمده است:

در دومین شب از التجاء به سید الکریم، متولیان حرم به صورت شفاهی خواستار پایان یافتن بست نشینی شدند و این درحالی بود که همزمان یک گروه از افراد لباس شخصی که از قبل سازماندهی شده بودند، در بیرون از حرم به میهمانان حضرت جسارت روا داشتند.

شنبه شب گذشته، یعنی در چهارمین شب بست نشینی، معاون تولیت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با ارسال نامه‌ای نسبت به احتمال وقوع برخوردهای فیزیکی از سوی برخی افراد فرصت طلب برای هتک حرمت حرم مطهر هشدار داد و با شانه خالی کردن از مسوولیت تولیت حرم، عواقب ناشی از هرگونه حادثه احتمالی را نیز متوجه بست نشینان دانست.

اندکی پس از آن، قرار ملاقات با مقام مزبور در دفتر کار ایشان واقع در حرم مطهر گذاشته شد که در میانه دیدار، یک گروه سازماندهی شده از افراد لباس شخصی ، ضمن فیلمبرداری از مردم و کسانی که پیش از این مراتب حمایت خود را از درخواست بست نشینان اعلام کرده بودند، آنان را مورد حمله و ضرب و شتم قرار دادند که در نتیجه آن یکی از آنان مجروح شد.

این رفتار غیرانسانی به روشنی از یک توطئه از پیش طراحی شده حکایت می کند و نشان می دهد که مهاجمان از هتک حرمت به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی و امام زاده حمزه و امام زاده طاهر (علیهم السلام) و جسارت به میهمانان پناه آورده به این اماکن شریف هیچ ابایی ندارند.

از آنجا که حفظ حرمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و دو امام زاده مطهر دیگر، برای ما یک امر بسیار مهم و ضروری است و عمیقا نگران هتک حیثیت مردم و زایران حرم مطهر آن حضرت از سوی عناصر جاهل، هتاک و برخوردار از یک حاشیه امن و مصون از هرگونه پیگرد هستیم، تصمیم بر آن گرفتیم تا فراهم شدن شرایط مقتضی، بست نشینی در این مکان شریف را به طور موقت متوقف نماییم.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام ،
    اینها کی هستند ؟ اینها چگونه توانسته اند تا رده های ریاست جمهوری – معاونت های آن و بسیاری مشاغل کلیدی دیگر دست پیدا کنند !؟ اینها واقعآ اهل کدام سرزمین هستند ؟ فرهنگ اینها در کدام مردم تعریف میشود ! چگونه چنین افرادی با این مشخصات […] در این مملکت ول میگردند و هر رفتار و ناهنجاری هم ازشان سر میزند و با ایشان برخورد جدی صورت نمیگیرد ؟ اشخاص با پرنسیب و محترمی چون آقای خاتمی در محدودیت و ممنوعیت قرار میگیرند و افرادی اینچنین کج دست – بلواگر و بی هیچ ریطی به مردم ایران ، می چاپند و اراجیف می بافند و راست راست هم اینور و آنور میروند و به هر کس که مایل باشند توهین میکنند و برخوردی هم – درخور، با ایشان صورت نمی گیرد !؟ واقعآ موضوع غریبی است ! آدم حسابی ها در بند و حصر – و ارازل و لمپن ها در آزادی و ولنگاری !؟ یاللعجب !

  2. یادتان هست! چه کسی عکس امام را آتش زد؟! چه کسانی به هیأت های عزاداری یا حسین میرحسین در روز عاشورای هشتاد و هشت حمله کرد و با پخش یک فیلمبرداری مشکوک احساسات مذهبی مردم را تحریک نمود؟!
    زنان بدکاره را این ور و آن ور راه انداخت و عکس تهیه کرد و شعارشان را رسانه یی نمود و اصلاح طلبشان نامید؟[…]
    مسجد لولاگر را یادتان هست! چه کسی آتش زد و فیلمبرداری نمود و با میر حسین نسبت داد؟! […]

  3. حرکات این افراد مورد تایید نیست ولیکن خاتمی برعلیه نظام جنگید یادتان رفت سال 88 را . خاتمی ویارانش مفسد هستند وبا دشمنان نظام وملت دست ه یکی کرده بودند. دعوای اینها یک دعوای شخصی هست .اگر اینها خیانت کردند محاکمه شوند البته بصورت علنی ومردم بدانند اینها چه کارکردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا