خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اسامی کاندیداهای شاخص مجلس

چهره‌های سرشناس اصلاح‌طلب و اصولگرا در روز پایانی ثبت‌نام به وزارت کشور و فرمانداری‌های کشور آمدند و براي نمايندگي مجلس دهم ثبت نام كردند.

به گزارش ایلنا٬ روز پایانی ثبت‌نام انتخابات دهمین دوره مجلس همچون روز گذشته با حضور چهره‌های سر‌شناس اصلاح‌طلب و اصولگرا همراه بود. در روزهای قبل نیز از هر دو جریان چهره های مختلفی حضور داشتند.

اصلاح طلبانی که آمدند
در روزهای گذشته (روز پنجم و ششم) چهره‌های همچون مرتضی الویری شهردار پیشین تهران٬ سید حسن رسولی‎ استاندار دولت اصلاحات٬ محمدجواد حق‌شناس روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب٬ حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا‎ قائم مقام اعتماد ملی٬ نصرت‌الله تاجیک دیپلمات سابق کشور٬ محمد اشرفی اصفهانی رییس هیات بدوی تخلفات نهاد ریاست جمهوری٬ زهرا پیشگاهی‌فر‎ نوه شهید مدرس٬ فیاض زاهد روزنامه‌نگار٬ زهرا بهروزآذر، زهرا صدراعظم نوری و امیر آریازند از اعضای حزب اتحاد ملت ایران٬ سید رحیم ابولحسنی استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران و از اعضای شورای مرکزی حزب اعتمادملی٬ سمیه طهماسبی رئیس شاخه زنان اعتماد ملی٬ سیدروح الله حسینی کاشانی برادر همسر وزیر اطلاعات٬ آقایار حسینی نماینده کارگران خوزستان٬ مهدی فرنیان‎ عضو شورای مرکزی اسلامی کار و رئیس سازمان دانشجویی این حزب٬ بهزاد حاجات‌نیا بخشدار کوار در دولت هشتم٬ نوذر امامی دبیر حزب اعتماد ملی شاخه فارس و فرماندار فسا در دولت اصلاحات، عبدالرزاق موسوی رئیس شورای بنیاد امید ایرانیان در استان فارس، مصطفی خسروی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و زینب بحرینی٬ سعید صفوی٬ محمدرضا افخمی رییس شورای منطقه همدان حزب اتحاد ملت ایران اسلامی٬ مسعود مظفری عضو شورای مرکزی اتحاد، علیرضا محجوب، مرتضی مبلغ، مسعود پزشکیان، سید محمود علیزاده طباطبایی، علی محمد نمازی، اشرف بروجردی، احمد حکیمی‌پور، سهیلا جلودارزاده، محمدرضا تابش، محمدرضا اسماعیلی مقدم، قدرت‌الله علیخانی، غلامحسین تکفلی، محمدحسین خلیلی اردکانی، محمدرضا حیدری، یدالله طاهرنژاد، قدرت الله نوروزی، علی اکبر شعردوست، اعضای جوان حزب اتحاد، مهدی مرادی، حسین نقاشی، نسیم چالاکی، عاطفه پهلوان، نصیر عبادپور، مصطفی رسته مقدم و الهام فخاری و… از جمله چهره‌های اصلاح طلب بودند که برای مجلس دهم اعلام آمادگی کردند.

اصولگرایانی که آمدند
همچنین علی مطهری نماینده کنونی مجلس، اسماعیل کوثری نماینده کنونی مجلس٬ غلامعلی حدادعادل عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم٬ علیرضا زاکانی دبیرکل جمعه رهپویان ولایت٬ طیبه صفایی نماینده اصولگرای مجلس هشتم٬ سوسن صفاوردی همسر محمدعلی رامین٬ محمدحسن قدیری ابیانه٬ سفیر پیشین کشورمان٬ سیدجواد ساداتی‌نژاد رئیس دانشگاه کاشان در دولت اول محمود احمدی‌نژاد و معاون پارلمانی وزارت علوم در دولت دهم٬ سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مجلس هشتم و معاون محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم، علی اکبر فرهنگی و سعیدی، نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی و بیگی استاندار آذربایجان شرقی در دولت قبل٬ حسن کامران و نیره اخوان نمایندگان کنونی مجلس٬ مجید نادرالاصلی معاون استانداری استان اصفهان٬ حمید رسایی نماینده مجلس نهم٬ حسن بیادی دبیر کل جمعیت آبادگران٬ غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران٬ بهروز نعمتی عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت٬ بیژن نوباوه وطن نماینده کنونی مجلس٬ حسن سبحانی‌نیا و اسماعیل جلیلی نمایندگان نیشابور و مسجد سلیمان٬ شهاب‌الدین صدر نماینده سابق مجلس، مرضیه وحید دستجردی، حمید سجادی، لاله افتخاری، حجت الاسلام وحید احمدی، پرویز داودی، محمد نبی حبینی و اسدالله بادامچیان، فاطمه آلیا و زهره طبیب‌زاده نوری، ابوالقاسم رئوفیان، الیاس ناداران، حجت الاسلام مجتبی ذالنوری، عشرت شایق، صادق خلیلیان، یحیی آل اسحاق، علی لاریجانی و فاطمه رهبر و… از اصولگرایانی بودند که برای مجلس دهم ثبت نام کردند.

اصلاح‌طلبانی که در روز پایانی ثبت نام کردند
احمد خرم
احمد خرم در دولت دوم سید محمد خاتمی به مقام وزارت راه و ترابری رسید اما در نخستین روزهای آغاز به کار مجلس اصولگرای هفتم مورد استیضاح قرار گرفت و از کار برکنار شد. او سابقه کار در وزارت کشور و جهاد سازندگی را دارد و در دولت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی‏، استاندار همدان و هرمزگان بوده است. از جمله مهمترین اتفاقات دوران وزارت او‏، آغاز به کار فردوگاه امام خمینی پس از سه دهه بود. خرم که صبح امروز به ستاد انتخابات وزارت کشور رفت و درصدد ثبت نام از حوزه انتخابیه اصفهان بود ولی به دلیل نقص مدرک‏، موفق به ثبت نام نشد.

غلامعلی رجایی
غلامعلی رجایی مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است که حضور فعالی نیز در رسانه‌ها دارد. او که از فعالان مبارزه با نظام ستمشاهی پهلوی بوده و روزگاری را هم در زندان‌های ساواک بوده است‏،‌ در دوران دفاع مقدس به خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل رفت و به افتخار جانبازی دست یافت. رجایی صبح امروز با حضور در فرمانداری تهران برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

وی در پاسخ به سوال ایلنا در خصوص ترکیب دوره آینده مجلس گفت: احمدی‌نژاد با نحوه اداره کشور کاری کرد که مجلس آینده از دست اصولگرایان خارج شود و مردم ما مسلما دوران ریاست‌ جمهوری وی و مجلس نهم را فراموش نخواهند کرد بر همین اساس پیش‌بینی من این است که به‌طور حتم اکثریت مجلس آینده در دست معتدلان و اصلاح‌طلبان خواهد بود.

مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است در پاسخ به دیگر سوال ایلنا در خصوص ردصلاحیت‌ها گفت: بزرگان و شیوخ جریان اصلاح‌طلبی و اعتدالی رایزنی‌هایی را با شورای نگهبان انجام داده‌اند و این ارتباطات به نتیجه برسد٬ اما لازم است باز هم تا اعلام نتیجه تایید صلاحیت‌ها صبر کنیم و آن موقع اظهار نظر کنیم. مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به طور حتم در تهران اصلاح‌طلبان یک لیست ارائه خواهند داد و تا امروز هم هماهنگی خوبی بین اشخاص و احزاب اصلاح‌طلب صورت گرفته است.

نجفقلی حبیبی
نجفقلی حبیبی بیش از آنکه به عنوان فعال سیاسی شناخته شود‏، به عنوان چهره دانشگاهی شناخته می‌شود. او پژوهشگر فلسفه اسلامی است و هم‌اکنون نیز به عنوان عضو هیئت امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. حبیبی سابقه ریاست دانشگاه علامه طباطبایی از سال ۱۳۷۶ تا سال ۱۳۸۴ و دانشگاه تربیت مدرس را دارد. دبیرکل سابق انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها و مشاور سید محمد خاتمی امروز با حضور در فرمانداری تهران برای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

محمد پورحسن
محمد پورحسن فعال سیاسی است و مدیرعامل انتشارات حقوقی آئین دادرسی. او امروز به فرمانداری تبریز رفت و برای حوزه انتخابیه تبریز‏، آذرشهر و اسکو در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد. به نظر می‌رسد حضور او در کنار مسعود پزشکیان به رقابت‌های انتخاباتی در تبریز گرمای به‌خصوصی ببخشد.

حسین کاشفی
حسین کاشفی از جمله چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبی است که سابقه ریاست خانه احزاب را هم در کارنامه دارد. او عضو ارشد حزب اتحاد ملت ایران است و با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور‏‏، از حوزه انتخابیه تهران نامزد انتخابات مجلس شده است.

اکبر اعلمی
اکبر اعلمی از جمله اصلاح‌طلبان مطرح تبریزی است که در مجالس ششم و هفتم شورای اسلامی سابقه نمایندگی را دارد. او در مجلس هفتم هیات رئیسه را استیضاح قرار داد. او امروز به ستاد انتخابات وزارت کشور رفت و از حوزه تبریز‏، آذرشهر و اسکو ثبت نام کرد.

عابد فتاحی
عابد فتاحی از معدود اصلاح‌طلبان مجلس نهم است که ریاست فراکسیون اهل سنت مجلس را برعهده دارد. این سیاستمدار پزشک ایرانی‏، در مجلس نهم از جمله حامیان دولت تدبیر و امید بوده است. فتاحی پیش از این از احتمال عدم ثبت نامش در مجلس دهم را خبر داده بود. او علاوه بر مجلس نهم، در مجلس هشتم نیز بود. او امروز به ستاد انتخابات وزارت کشور رفت و برای حوزه انتخابیه اورمیه ثبت نام کرد.

داود هرمیداس باوند
داود هرمیداس باوند استاد دانشگاه و سخنگوی جبهه ملی است. وی از سال ۱۳۵۴ به استخدام وزارت خارجه ایران درآمد و از سال ۱۹۶۸ تا ۱۹۸۲ در سازمان ملل فعالیت کرده و یک سال ریاست کمیته حقوق مجمع عمومی سازمان ملل را بر عهده داشت. باوند دکترای روابط بین‌الملل خود را از دانشگاه امریکن در واشینگتن دی‌سی در سال ۱۹۶۳ دریافت کرده و در دانشگاه‌های رودآیلند، تهران، امام صادق و آزاد تدریس کرده‌است.

ابراهیم جهانگیری
ابراهیم جهانگیری برادر معاون اول دولت تدبیر و امید است که از یکسال پیش نامزدی‌اش در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مسجل شده بود. او از سیرجان می‌آید.

یدالله سهرابی
یدالله سهرابی صبح امروز برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه چالوس و نوشهر ثبت نام کرده است. وی نایب رییسی شورای عالی نظام پزشکی کشور، عضو انجمن اسلامی پزشکان و عضو شورای منطقه اتحاد ملت مازندران را در کارنامه دارد.

سیاوش شهریور
سیاوش شهریور نیز امروز از حوزه انتخابیه شیراز ثبت نام کرد. او تا چندی پیش مدیرکل اجتماعی استانداری تهران بود.

طاهره رضازاده
طاهره رضازاده از دانشجویان تسخیرکننده سفارت آمریکا در سال 58 و همسر ابراهیم اصغرزاده است برای انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کرد. رضازاده در مجلس ششم نیز از شیراز نماینده مجلس شورای اسلامی بوده است. او به همراه همسرش -ابراهیم اصغرزاده- به ستاد انتخابات وزارت کشور رفت و از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

محسن رهامی
حجت‌الاسلام محسن رهامی از چهره‌هایی بود به همراه حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا و فاطمه دانشور به وزارت کشور آمد تا نام خود را برای انتخابات مجلس دهم ثبت کند. رهامی از چهره‌های اصلاح طلب و دبیر کل مجمع محققین و مدرسین دانشگاه‌هاست که تحصیلکرده رشته حقوق است و هماکنون در کنار فعالیت سیاسی٬ به وکالت نیز مشغول است.

فاطمه و محسن هاشمی
دو فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی٬ محسن و فاطمه هاشمی نیز بخت خود برای ورود به مجلس دهم را با ثبت‌نام در وزارت کشور آزمودند.

سیدمحمد صحفی
معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت اصلاحات به همراه چند تن از اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قم به فرمانداری این شهر آمد تا نام خود برای ورود به مجلس دهم را ثبت کند.

غلامحسین نادی
نماینده دوره اول و دوم مجلس شورای اسلامی و عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قم با حضور در فرمانداری قم نامزدی خود برای مجلس دهم را ثبت کرد.

مسعود نمازی
مسعود نمازی عضو هیات مدیره بنیاد امید ایرانیان که امروز از حوزه انتخابیه شبستر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی شد.

مصطفی معین
مصطفی معین از چهره‌های مطرح سیاسی کشور در پی دعوت عمومی جمعی از اصلاح‌طلبان شیراز بالاخره در روز آخر ثبت نام‌ها به وزارت کشور رفت تا از حوزه شیراز با دیگر نامزدهای مجلس رقابت کند. معین در انتخابات سال ۸۴ به همراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی٬ محسن مهرعلیزاده و مهدی کروبی٬ کاندیدای اصلاح‌طلبان در ریاست جمهوری بودند که تقسیم این آرا در نهایت به روی کار آمدن احمدی‌نژاد انجامید.

محسن باقری
محسن باقری با همراهی فیاض زاهد و احمد حسینی به فرمانداری رشت رفت تا مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهد. باقری دانش‌آموخته کار‌شناسی ارشد از دانشگاه شیراز است.

منوچهر اتابکی
منوچهر اتابکی سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان البرز است که بخت خود را برای به ورود به مجلس از حوزه البرز آزمود.

رفیع منزلت
رفیع منزلت عضو شورای منطقه حزب اتحاد ملت اصفهان امروز با مراجعه به فرمانداری شاهین شهر در حوزه گز و برخوار اعلام کاندیداتوری کرد.

شمس‌الدین وهابی
شمس‌الدین وهابی نماینده مردم تهران در مجلس ششم و عضو کمیسیون اقتصادی این مجلس بود که هماکنون استاد دانشکده مهندسی معدن دانشگاه تهران است. وی عضو جبهه مشارکت نیز بوده است.

ولی‌الله شجاع‌پوریان
شجاع‌پوریان نمایندهٔ دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی بوده‌ که اکنون عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران (دوره کنونی ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶) است. شجاع‌پوریان که در انتخابات این دوره شورای شهر در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان قرار داشت٬ برای مجلس دهم با حضور در وزارت کشور ثبت‌نام انتخابات مجلس دهم را انجام داد.

داوود آقا محمدی
آقامحمدی که هماکنون دبیرکل انجمن معلمان ایران است٬ در دولت سیدمحمد خاتمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم بود. آقامحمدی با حضور در وزارت کشور برای انتخابات مجلس از حوزه قم ثبت‌نام کرد.

افشین علا
افشین علا تحصیلکرده دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران شد و نویسنده مجلات کیهان بچه‌ها و سروش نوجوان است که سردبیری برنامه‌های کودک، خردسال، نوجوان و شب بخیر کوچولو در رادیو، سردبیری نشریات گنبد کبود، صدف و دوست، ریاست فرهنگسرای کودک و مدیریت در شبکه فرهنگ رادیو از جمله سوابق اوست

علا که هماکنون عضو هیئت مدیره انجمن شاعران ایران است٬ در سال ۹۲ در فهرست اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران شرکت کرد و هم اکنون عضو علی‌البدل این شوراست.

اصولگرایانی که در روز پایانی ثبت‌نام کردند
حمیدرضا حاجی بابایی
نخستین وزیر احمدی‌نژاد که صبح امروز در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافت‏، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش محمود احمدی‌نژاد بود. او که در مجلس هفتم و هشتم‏، نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی بود‏، در دولت دهم به مقام وزارت رسید. از جمله حوادث رخ داده در زمان وزارت وی، حادثه آتش‌سوزی مدرسه شین‌آباد بود که طی آن، تعدادی از دانش‌آموزان کشته و تعدادی دیگر دچار سوانح سوختگی شدند. حاجی‌بابایی از حوزه انتخابیه همدان ثبت نام کرده است.

محمد سلیمانی
محمد سلیمانی از استادان دانشگاه علم و صنعت است که این مسئله موجب دوستی قدیم‌الایام میان سلیمانی و محمود احمدی‌نژاد شد. سلیمانی با آغاز دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد در سال ۸۴، به مقام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رسید.

این استاد دانشگاه عضو جبهه پایداری است و در مجلس نهم به عنوان نماینده تهران به خانه ملت راه یافت. سلیمانی با آغاز به کار دولت حسن روحانی از سال ۹۲، فعالیت‌هایش را در مجلس بیش از پیش کرده است و هم‌راستا با دیگر هم‌طیفانش انتقاد سنگینی را علیه دولت یازدهم می‌کند و نقشی فعال در فراخواندن وزرای دولت تدبیر و امید به مجلس داشته است. سلیمانی نیز صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرده است.

محمد ناظمی اردکانی
محمد ناظمی اردکانی اولین وزیر تعاون در دولت محمود احمدی نژاد بود که در سال ۱۳۸۵ کنار گذاشته شده و محمد عباسی – که او برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده است – جایگزین وی شد. او پس از وزارت تعاون‏، بار دیگر به سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی یه عنوان رییس بازگشت و پس از سازمان استاندارد به سمت استانداری قم منصوب گردید. ناظمی سابقه ریاست سازمان ثبت احوال کشور را دارد.

وزیر تعاون دولت نهم در پاسخ به این سوال ایلنا که آیا با تابلو احمدی‌نژاد در انتخابات شرکت می‌کنید یا خیر؟ گفت: خیر، من مسولیت‌های اجرایی زیادی در دولت‌های مختلف داشتم و سعی کردم سلایق سیاسی در کارم دخالت ندهم و کاملا تابع تصمیم‌های این شورا هستم.

سید محسن یحیوی
سید محسن یحیوی عضو جامعه اسلامی مهندسین است و در آرایش سیاسی کشور جزو جناح راست سنتی محسوب می‌شود. او وزیر مسکن و شهرسازی در کابینه شورای انقلاب اسلامی بوده و در مجالس چهارم و پنجم شورای اسلامی٬ به عنوان نماینده مردم تهران انتخاب شد. یحیوی که در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی از شهر بروجرد نماینده شد و رئیس کمیسیون نفت و عضو هیات رئیسه مجلس در دوره هفتم بود٬ امروز به فرمانداری تهران رفت و برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

زهره الهیان
زهره الهیان از جمله زنانی بوده است که در مجلس هشتم بسیار فعال بوده است و ریاست فراکسیون زنان را برعهده داشت. الهیان در آن دوره مجلس عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بود هرچند که او پزشک است. الهیان در انتخابات مجلس نهم میزان آرای لازم را به دست نیاورد. او امروز به ستاد انتخابات وزارت کشور رفت و از حوزه انتخابیه تهران برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

محمد محسنی ثانی
محمد محسنی ثانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز از حوزه مشهد کاندیدای مجلس دهم شد.او عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است و در فراکسیون رهروان ولایت عضویت دارد.

ابراهیم کارخانه‌ای
ابراهیم کارخانه‌ای عضو جبهه پایداری است و نماینده همدان. او در ایام مذاکرات هسته‌ای و پس از آن‏، در هنگام بررسی برجام مخالفت‌های بسیاری با تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و برجام داشت. او امروز به فرمانداری تهران رفت و برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

هادی مفتح
هادی مفتح فرزند شهید مفتح از حوزه قم برای ورود به مجلس دهم ثبت‌نام کرد. گفته می‌شود احتمال قرار گرفتن نام مفتح در لیست جامعه مدرسین وجود دارد.

غلامرضا خواجه سروی
غلامرضا خواجه سروی کاندیدای از حوزه اردکان ثبت نام کرد. وی معاون وزیر علوم دولت محمود احمدی‌نژاد بود که اکنون قصد ورود به مجلس دهم کرده است.

حسین شیخ‌الاسلام
شیخ‌الاسلام مشاور رییس کنونی مجلس است که در حوزه سیاست خارجی نیز مطالعه دارد و نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در دورهٔ هفتم مجلس شورای اسلامی نیز بوده‌ است.

علی بنایی
بنایی دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری منطقه قم است که پیشتر برای ورود به مجلس از معاونت سیاسی-امنیتی استانداری قم استعفا داده بود. گفته می شد علی بنایی انتظار داشت اصلاح‌طلبان قم برای اینکه اعضای جبهه پایداری به مجلس راه پیدا نکنند، از او حمایت کنند! وی در دوره‌های هفتم و هشتم نماینده مردم قم در مجلس بوده است.

محمد رضا تقوی
محمدرضا تقوی‌فرد مدیر مسول سابقه روزنامه خورشید دانش‌آموخته دانشکده سینما و تئا‌تر دانشگاه هنر است که مجری صداوسیما نیز بوده است که بیشتر او را به خاطر اجرای «برنامهٔ کلید» در شبکه یک می‌شناسند. تقوی‌فرد در دوران ریاست مرتضوی بر سازمان تامین اجتماعی٬ به مدیر مسئولی روزنامه خورشید منصوب شد و از نزدیکان وی به شمار می‌رود و زمانی با دیگر نزدیکان محمود احمدی‌نژاد همچون کاوه اشتهاردی٬ محمدجعفر بهداد و پدرام پاک آیین در موسسه آتیه فعالیت داشتند.

حمیدرضا فولادگر
فولادگر عضو جامعه اسلامی مهندسین و نماینده کنونی مجلس است که در آرایش سیاسی کشور در دسته اصولگرایان قرار می‌گیرد.

ساسان والی‌زاده
ساسان والی‌زاده پیش از این مدیر کل دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رییس جمهوری بوده است و سابقه عضویت شورای اطلاع رسانی دولت، مدیر روابط عمومی و مدیر انتشارات روزنامه جام جم، مدیریت خانه هنر و ادبیات، مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی در صداوسیما را در کارنامه خود دارد.

حسین ابراهیمی
حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با حضور در فرماندرای تهران برای انتخابات دوره دهم مجلس ثبت‌نام کرد.

کاظم جلالی
کاظم جلالی که با بیانه‌ای از حضور در مجلس دهم انصراف داده بود٬ در لحظات پایانی مهلت قانونی ثبت‌نام٬ تصمیم خود را عوض کرد و کاندیدای انتخابات دوره دهم از حوزه تهران شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا