خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دیدار ذوالنور با کروبی در محل حصر خانگی

محمد حسین کروبی پیرامون این ملاقات گفت: آقای ذوالنور دراین ملاقات نقطه نظرات خود را مطرح کرده و حاج آقا هم به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته است. این ملاقات دوستانه و مفید بوده است.

به گزارش جماران، وی اظهار کرد: ذوالنور از دوستان قدیمی پدر است و در جریان اتفاقات بعد از ۸۸ هم در مرحله‌ای به کمک پدر شتافته است.

حسین کروبی ادامه داد: قاعدتا این انتخاب از طریق شورای عالی امنیت ملی است. چون قبلا هم دبیر شورای امنیت گفته بود که سه نفر برای دیدار با شیخ انتخاب شده اند. منتها تصور ما این بود که دیدار آقای ذالنور با فاصله ای یک هفته‌ای از دیدار آقای دوستی محقق شود، ولی حدودا یک ماه به طول انجامید. البته امیدواریم که اگر گشایشی قرار است حاصل شود، تعداد ملاقات‌ها بیشتر و با فاصله زمانی کمتری صورت بگیرد.

فرزند شیخ مهدی کروبی در خاتمه در پاسخ به این که آیا این دیدارها برای رد و بدل پیغام خاصی صورت می گیرد، گفت: تصورم این است که این دیدارها برای این منظور است که شرایط رفع حصر مهیا شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام ،
    سوای داستان حصر و ماجراهای رخ داده وغیره… پیشنهادی به آقای محمد حسین خان کروبی دارم و اینکه، برازنده نیست که لفظ زیبا و خاصِ ( پدر ) را با لفظ عام و چندکاربردی ( حاج آقا ) عوض نمایید !؟ لفظ ( پدر ) بسیار والا میباشد و مقامش قابل تقدیس ! آنهم پدری از جنس پدرِ شما که خاص الخاص میباشد ! حیف است ! مراعات کنید لطفآ ! ممنون !

    1
    2
  2. جالبه، ببینید آقای کروبی از بین این همه آدم «اراده میکنه» با چه کسانی ملاقات کنه! واقعا که استفاده از واژه «حصر» درباره این آقایان درست نیست!

    1
    5
    1. عليرضا، عزيزم خودت را به چي زده اي!؟ بارها و بکرات رسما گفته شده و نوشته شده که شوراي عالي امنيت ملي ، افراد ملاقات کننده رو تعيين ميکنه! البته شماها نياز نيست خودتون رو به چيزي بزنيد، وقتي که خود اون چيز، هستيد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا