خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«جناب وحید حقانیان سردار سپاه نیست»

«عبدالله گنجی»، مدیر مسوول روزنامه‌ی «جوان» که زیرمجموعه‌ی سپاه است، درباره‌ی «وحید حقانیان» اعلام کرد: ایشان نه تنها سردار سپاه نیستند که هیچ عضویتی در نیروهای مسلح نداشته و ندارند.

به گزارش انصاف نیوز، در حالی که بسیاری از رسانه‌های رسمی، حتی خبرگزاری فارس که از دیگر رسانه‌های این نهاد است، بارها از عنوان «سردار» استفاده کرده بود، آقای گنجی در یادداشتی تلگرامی با تیتر «سردار یا خادم؟» نوشت:

«پس از پخش کلیپ جناب حقانیان در باره معاون اول رئیس جمهور- که خوشبختانه مجدداً توضیح داد که قصد سویی نداشته است- خناسان به واسطه ایشان دو نهاد بیت رهبری و سپاه را مورد هجوم قرار دادند. بصورت مستمر از واژه سردار برای ایشان استفاده می‌کنند. لازم است همگان بدانند ایشان نه تنها سردار سپاه نیستند که هیچ عضویتی در نیروهای مسلح نداشته و ندارند. افتخار خادمی مقام معظم رهبری عنوان گویاتری است که آقای حقانیان مفتخر به آن هستند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ادب مرد به زدولت اوست! جناب گنجي، و البته بر شما حرجي نيست. طرف لعنت فرستاده بعد گفته قصد سوئي نداشته!!! جل الخالق. قصد سوء را شما تعريف بکنيد تا ما هم ياد بگيريم! (البته يادگيري ما قطعا همان يادگيري لقمان خواهد بود)

    3
    1
  2. جدای از آن چه گفته شده و قصد قضاوت ندارم اما چیزی که مهمه ادب و تربیت افراده که نشان دهنده شخصیت ذاتی آن ها است.

    13
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا