خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرماندار مشهد خبر داد: بازمانده از تحصیل نداریم

فرماندار مشهد اعلام کرد: با توجه به دستورالعملی که صادر شده، حتی دانش‌­آموزانی که فاقد مدارک هویتی بودند، در حال تحصیل هستند و هیچ‌­کس در سطح مشهد نمی­‎تواند ادعا کند که بدلیل افغانستانی، پاکستانی یا حتی نداشتن مدرک هویتی در مدارس ثبت‎نام نشده است.

محمدرحیم نوروزیان در گفت‎وگو با خبرنگار انصاف نیوز با بیان این که «هر کسی که از اتباع مراجعه کرد را گفتیم در مدارس ثبت‎نام بشوند و تحصیل کنند»، در پاسخ به این پرسش که «دانش‌­آموزان افغانستانی و ایرانی در مدارس مشهد تفکیک شده‌اند؟»، گفت: تفکیک نداریم و تمام دانش‌­آموزان افغانستانی در بین سایر دانش‌­آموزان تحصیل می­‌کنند و درباره‌ی دوستان افغانستانی مشکلی نداریم.

وی با تأیید «نبود کودک بازمانده از تحصیل در مشهد»، افزود: مگر این که برخی والدین نخواهند فرزندشان را برای ثبت‎نام و تحصیل بیاورند، اما هر کسی که آمده است،اگر مدرک داشته بر اساس موارد قبلی می­‌رفت و معرفی می­شد و اگر هم حتی مدارک هویتی نداشته که ایرانی، افغانستانی یا پاکستانی بودن خود را تأیید کند، گفتیم او را بر اساس اظهارنظر خودش – که مثلا: حسن هستم؛ فرزند محمود و این هم فرزندم است-، به آموزش و پرورش معرفی کردیم.

نوروزیان گفت: در مشهد به صرف این که فردی تبعه­‌ی ایران نیست، بازمانده از تحصیل نداریم، اما جاهای دیگر را اطلاع ندارم، اما معتقدیم تبعه‌ی هر کجا که باشد، نباید بی‌سواد بماند و این پیگیری‌ها نه تنها در مشهد، بلکه در کل کشور انجام شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. درود بر آقای نوروزیان؛ فرماندار مشهد.واکنشش را در برابر لعن آقای حقانیان، منشی دفتر مقام رهبری را بارها ستودم و به دوستان متذکر شدم که دولت تدبیر و امید به چنین مدیران روشنگرو شجاعی نیاز دارد که در عین حال که برای پیشبرد امور، کاری و عملگرا هستند، در این مواقع، از روشنگری و موضعگیری در برابرلعن به دولت برخاسته از رأی عموم مردم، نترسیده و به خود تردید راه ندهند.چیزی که در انتخابات اخیراز بدنه مدیرکل ها و فرمانداران و استانداران و برخی وزرا ندیدیم!
    متن اظهارات او را بازنشر می کنم؛ امید که بقیه الگوبرداری نمایند:
    ” چشم بر واقعیت ها بستن، معایب کار را ندیده گرفتن و دیگران را لعن کردن، چیزی را عوض نمی کند. حکایت هدر دادن سرمایه ها و فرصت ها در بسیاری از پروژه های مسکن مهر در دولت معجزه چیزی نیست که امثال آقای جهانگیری آن را کشف یا ابداع کرده باشند.به یک نمونه تیترذیل از قول خبرگزاری مخالف دولت و تاریخ آن دقت کنید!
    تسنیم گزارش می دهد:
    گلستان شهر بجنورد ناامید از مسوولان؛ هراسان از زلرله( خرداد1396_ 2303:38)
    آری! برادر تخم لق زمانی گذاشته شد که چشم بر بی تدبیری ها در دولت به اصطلاح مهر بسته شد..”
    برای فرماندار سخت کوش مشهد آرزوی توفیق از خداوند مهربان دارم.باحقّ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا