خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کشف ۳۰ هزار میلیارد تومان سند شفاف بدهکاری شهرداری تهران

یک عضو شورای شهر تهران از صدور چک‎های بی‎محل بسیاری در مدیریت قبلی شورای شهر خبر داد و در عین حال گفت: برخی می‎گویند شما فقط می‎گویید تمام تقصیرها بدلیل مدیریت قبلی شورای شهر است، اما باید بدانیم که گذشته‎ی ما چراغ آینده است.

ناهید خداکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز، با اعلام این که «تا امروز ۳۰ هزار میلیارد تومان سند شفاف مبنی بر بدهکاری شهرداری تهران وجود دارد»، گفت: سازمان بازرسی کل کشور صدها سند و نامه مبنی بر تخلف‎های شهرداری ارسال کرده است که به دستگاه قضایی تحویل می‌شود.

وی در واکنش به حواشی ایجاد شده در رابطه با خرید خودروهای جدید و لب‌تاپ برای اعضای شورای پنجم، تصریح کرد: زمانی که نمی‌توانند مانند سابق بر بیت‌المال دست‎اندازی کنند، معلوم است که یک اتومبیل ۴۰ میلیونی را علم می‌کنند تا ما چشممان را بر روی ۳۰ هزار میلیارد بدهی شهرداری ببندیم.

ناهید خداکرمی درباره‎ی مدیریت قبلی شورای شهر افزود: به هر حال بی‌مبالاتی و بی‌انضباطی مالی در اداره‌ی شهر وجود داشته است، اما بدهکاری بزرگترین چالش برای شورای شهر است و برای نمونه پیمانکاری داریم که ۵ سال است مطالباتش تامین نشده و معتقدیم مردم باید بخواهند که این بدهکاران بدهی خود را بازگردانند.

این عضو شورای شهر تهران درباره‎ی نیاز شورا به تبلت‎ها گفت: من مشابه تبلت که شورا به ما داد را دارم و هنوز تبلت شورا را استفاده نکرده‎ام، به دلیل این که لازم نداشتم، اما نکته‎ای که اینجا مطرح است این که هنگامی که دفتر را به ما تحویل دادند، یک رایانه برای انجام کارهای روزانه ما وجود نداشت.

خداکرمی ادامه داد: به هر حال از لحاظ امنیتی که هر سازمانی برای خودش تعیین کرده است، ما نمی‌توانیم از تبلت یا رایانه‌ی شخصی برای کارهای شورای شهر استفاده کنیم و اطلاعات محل کار را در آن ذخیره کنیم؛ چراکه به عنوان یک عضو شورا باید از اطلاعات شورا مواظبت کنیم و تمام سازمان‎ها این کار را انجام می‎دهند.

این عضو شورای شهر تهران افزود: زمانی که برای بازدید از مزارع شهر ری رفتم، ماشین قدیمی مربوط به شورای شهر، خراب شد و بدلیل خرابی ماشین، با یکساعت تأخیر به آنجا رسیدم؛ من نمی‎دانم چگونه باید ماموریت‎های شورای شهر را انجام دهیم؟ با هر چیزی که می‌خواهند ما را ببرند؛ ما بسیار شفاف هستیم و حتی درآمدمان را هم بخواهید می‌گوییم.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا