خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده مجلس: فساد بانک ها از فولاد مبارکه شدیدتر است

عصر ایران نوشت: اگر گزارش تحقیق و تفحص بانک‌ها انتشار یابد معلوم نیست اعتماد مردم نسبت به دولت و نظام جمهوری اسلامی چقدر متزلزل شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان، گفت: وقتی مردم خبر ۹۲هزار میلیارد تومان سوءِاستفاده و اختلاس را در مجموعه فولاد مبارکه می شنوند به سرعت آن را به تمام شاکله نظام جمهوری اسلامی ایران تعمیم می دهند.

احمد علیرضا بیگی با بیان این مطلب به خبرنگار عصر ایران گفت: اگر بنا باشد گزارش تحقیق و تفحص از بانک ها که در حال حاضر در مجلس در حال انجام است به آگاهی مردم برسد معلوم نیست چه پیامدهایی در مورد تزلزل اعتماد مردم نسبت به دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران به همراه دارد.

وی تاکید کرد: پیش بینی ما در مورد فساد و‌اختلاس در بانک ها با توجه به تحقیق و تفحص انجام شده بسیار هولناک است. اعداد، رقم ها و موضوعاتی که از تحقیق و تفحص دریافت می کنیم به مراتب هولناک تر از فولاد مبارکه است و آماری به مراتب درشت تر از اختلاسی که در فولاد است در بانک ها اتفاق افتاده است.

بیگی تاکید کرد: در فولاد مبارکه خطاب ما به فسادی است که در دولتمردان روحانی اتفاق افتاده است. تا الان در هر فسادی که متمرکز شدیم اسم آقایان جهانگیری، آخوندی و واعظی در صدر سوءِ استفاده کنندگان بوده است ولی در گزارش تحقیق و تفحص از بانک ها هم اسامی اصولگرایان وجود دارد و هم اصلاح طلبان .

وی در مورد اینکه آیا این اسامی شامل دولتمردان دولت سیزدهم و اصولگرایان است، گفت: تفاوت نمی کند چه در داخل دولت یا بیرون از دولت این عناصر وجود دارد.  عناصر حزبی اصولگرایان به نحوی در این قضیه دخیل بوده اند

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا