خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت استعفای مدیر حوزه ریاست سازمان میراث

«علی‌رضا تابش»، مدیر پیشین حوزه‌ی ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ششم دی‌ماه با ارایه‌ استعفانامه‌ی خود به رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سمت‌اش در این سازمان استعفا کرد.
تابش درباره‌ی علت این کار خود به خبرنگار ایسنا توضیح داد: حضور من در سازمان میراث فرهنگی و پذیرش مسئولیت مدیر کلی حوزه ریاست و مشاوره‌ی رییس سازمان به دعوت آقای دکتر محمد علی نجفی بود. پس از استعفای او در بهمن ماه 92 در صحبت اولیه‌ای که با آقای سلطانی‌فر داشتم، پیشنهاد دادم تا آقای سلطانی‌فر از نیرویی که با او قرابت و آشنایی بیشتری دارد، در این سمت استفاده کند و من هم به رغم همکاری صمیمانه همکاران سازمان و ابراز لطف و محبت مدیران و معاونان سازمان از محضر دوستان مرخص شوم، اما با اصرار آقای سلطانی‌فر از یک سو و بیمِ بر زمین ماندن امور جاری سازمان از سوی دیگر به همکاری خود ادامه دادم. طبیعی بود که رویکردها و روش‌های اجرایی آقای سلطانی‌فر در مواردی متفاوت از رییس پیشین باشد و در مسائلی با یکدیگر اختلاف سلیقه داشته باشیم.
مدیر پیشین حوزه‌ی ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری افزود: خوشبختانه در 11 ماه گذشته سعی کردم با احترام به سلایق و روحیات آقای سلطانی‌فر، امور محوله و وظایف قانونی مسئولیت خود را در چارچوب خواسته‌های ایشان پیش ببرم. هرچند استمرار این روند را در بلندمدت به نفع خود نمی‌دانستم، اما چون خدمت به فرهنگ این کشور را با وجود همه‌ی مشکلات و اختلاف‌ نظرها بر خواسته‌های شخصی خود مقدم می‌دانستم، به همکاری خود ادامه دادم.
وی ادامه داد:‌ اما از آنجا که حفظ شان افراد و کرامت انسانی بالاترین حقی است که خداوند متعال به بندگان خویش ارزانی کرده است، احساس کردم که ادامه حضور من در مسئولیت، خدشه به این حق الهی وارد می‌کند. بنابراین از این زمان به بعد ترجیح دادم که از سمت خویش کناره‌گیری کنم و استعفای خود را شنبه ششم دی‌ماه تقدیم کردم.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا