خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اتهام اهالی کیهان به یکدیگر

«علی اکبر جوانفکر» مشاور احمدی نژاد که با حمایت‌های ویژه‌ی روزنامه‌ی کیهان در سالهای 84 و 88 دولت را به دست گرفته بود، پاسخ آنچه دروغپردازی‌های کیهان علیه خود و یاران احمدی نژاد خوانده را داد.

به گزارش انصاف نیوز، آقای جوانفکر که سالها از نزدیک‌ترین نیروهای رسانه‌ای نزدیک به کیهان بود، امروز در یادداشتی تلگرامی همچنین با بیان این که حسین شریعتمداری، مدیر مسوول این روزنامه آن را به ورشکستگی کشانده، پرسیده است: آیا بلایی که شما بر سر این موسسه‌ی دولتی آورده‌اید، مصداق روشن تضییع حقوق عمومی نیست؟!

در بخشی از نوشته‌ی جوانفکر آمده است: «روزنامه‌ی کیهان آقای شریعتمداری در یادداشتی که روز گذشته (دوشنبه) منتشر کرد، پناه بردن بنده و آقای حمید بقایی به حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) را به استهزاء گرفته و از آن به عنوان «ادا و اطوار بست‌ نشینی» یاد کرده است! … چاره دیگری جز روی آوردن به حریم امن ائمه معصومین (ع) و فرزندان شریف آنان نیافتیم. … آیا استغاثه چند نفر در حرم مطهر امامزادگان برای بهره بردن از فیوضات رحمانی آنان باید مایه خشم و عصبانیت رسانه‌ای شود که خود را اصولگرا و مدافع ارزشها و نماینده انحصاری دینمداری می‌خواند؟»

مشاور احمدی نژاد رفتار »کیهان شریعتمداری» را «بسیار مایه حیرت» خوانده که به قول او «با لطایف الحیل» بر ادعای خود اصرار دارد. او می‌نویسد: «در بیانیه ای که ما سه نفر منتشر کردیم هرگز خواستار گرفتن پرونده از قاضی و سپردن آن به یک قاضی دیگر نشدیم. روزنامه‌ی کیهان از سر عناد و کج فهمی و با آسمان ریسمان کردن، کوشیده است تا به توجیه ظلم بپردازد و مدعی شود که ما با بهانه جویی قصد محکمه گریزی داریم».

جوانفکر، گفته که این «دروغ پردازی‌های کیهان» «مایه شرمندگی همه کسانی است که این روزنامه را پیشانی دفاع از نظام و انقلاب فرض کرده‌اند … چنین به نظر می‌رسد که پشت آقای شریعتمداری گرم است و هیچگاه به اتهامات و افترائات او به دیگران … رسیدگی نشده است».

در بخش پایانی این یادداشت آمده است: «جا دارد به آقای حسین شریعتمداری این نکته را نیز گوشزد نمایم که نزدیک به یک ربع قرن است که شما یک موسسه معظم فرهنگی و مطبوعاتی متعلق به بیت المال را در انحصار خود گرفته‌اید و با وجود آنکه بیشترین کمک مالی از بیت المال را در مقایسه با سایر رسانه‌ها دریافت کرده‌اید، اما امروز در سایه‌ی مدیریت بسیار مشعشع و استثنایی خودتان!، این موسسه را از مرز ورشکستگی نیز عبور داده‌اید. موسسه‌ای که شما 25 سال پیش تحویل گرفتید، روزنامه‌ای با بیشترین تیراژ و گسترده ترین نفوذ اجتماعی را منتشر می‌ساخت اما شما امروز آن را به جایی رسانده‌اید که شمارگان آن از اعضای یک کانال تلگرامی گمنام نیز کمتر است. آیا بلایی که شما بر سر این موسسه‌ی دولتی آورده‌اید، مصداق روشن تضییع حقوق عمومی نیست؟! آیا فکر نمی‌کنید روزی در همین دنیا به حساب‌ها رسیدگی خواهد شد و در آن روز ظالمان و حامیان بی منطق آنها پناهگاهی نخواهند داشت؟ همه باید به خدا پناه ببریم و از حمایت از ظالم دست برداریم».

تعدادی از نیروهای روزنامه‌ی کیهان از جمله معاون سردبیر، بری دبیران و خبرنگاران آن پس از روی کار آمدن احمدی نژاد به دولت او پیوستند.

پس از پایان دولت احمدی نژاد، اصولگرایان با توجه به ارایه‌ی گزینه‌های متفاوت و شعارهای متنوع، در هیچ انتخاباتی پیروز نشده‌اند. این مساله باعث اختلاف‌های بسیاری در این جبهه‌ی سیاسی شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یک موقعی هم خاتمی در کیهان بود نمیشه گفت هرکس کیهان بود والان مخالفه به معنی رودر رو بودن اهالی کیهان است امثال جوانفکر زمانی که در کیهان بودند کیهان همین تفکر را داشت ومخالف اصلاح طلبان بودکیهان آدم خوبه بود اما وقتی باجریان انحرافی هم مقابله کردکیهان شد آدم بده پس بهتره بگید تقابل جریان انقلابی با جریان انحرافی

    1
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا