خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سلبریتی فوتبال: تا شما رو توی حلفدانی نکنم نمی‌گذرم

در آبان ماه سالی که گذشت به خاطر مطرح شدن دخالت برخی جادوگران در فوتبال که در برنامه‌ی نود هم به آن پرداخته شد، خبرنگار انصاف نیوز با ع.د تماسی گرفت که با واکنش تند و اهانت آمیزی از سوی او روبرو شد. او در این گفت‌وگو ضمن گفتن سخنانی منطقی درباره‌ی این موضوع اما از ادبیاتی بسیار توهین آمیز و به همراه تهدید در برخورد با رسانه و خبرنگار استفاده کرد که اعضای تحریریه با شنیدن آن بهت زده شدند.

انصاف نیوز به عنوان ناگوارترین اتفاق برای این رسانه در سالی که گذشت، متن گفت‎وگو با این سلبریتی فوتبال را با سانسور نام افراد منتشر می‌کند.


جادوگری موضوعی است که پای آن در چند سال اخیر به فوتبال ایران هم کشیده شده است. در پی انتشار اخباری درباره‌ی استفاده از جادوگران در پاییز 96 در فوتبال ایران و انجام اعمالی منطبق بر این دست از خرافه، خبرنگار انصاف نیوز با پنهان کردن هویت خود با یکی از کسانی که عنوان دعانویس در اینستاگرام تبلیغ می‌کند مصاحبه کرد. او در این گفت‌وگو، احتمالا برای بازارگرمی نام چند ورزشکار و پیشکسوت را به میان آورد از جمله ع.د. او با تایید شنیدن وجود چنین مسایلی در فوتبال، به انصاف نیوز گفت: من اصلا و ابدا دنبال این‌چیزها نیستم و شما اصلا حق ندارید در چنین مساله‌ای به من بپردازید. مملکت را فساد برداشته و شما به‌دنبال این چیزها هستید؟ متن هر دو گفت‌وگو در پی می‌آید:

# گفت‌وگو با دعانویس

خبرنگار انصاف نیوز: سلام من سرمربی یک باشگاه فوتبال هستم و می‌خواستم دعا بگیرم؛ می‌خواهم بدانم که برای خانم‌ها (فوتبالیست) هم جواب می‌دهد؟

دعانویس: بله، چرا نشود؟ مگر خدا فقط برای آقایان است؟

چون به‌نظر می‌رسد که بیشتر، آقایان (فوتبالیست) این‌کار را انجام می‌دهند!

بیشتر مشتریان بنده خانم هستند که مشکلاتشان بیشتر عشق و عاشقی و ازدواج است ولی برای دعای ورزش، «الف. م» که نمی‌دانم بشناسید یا نه، آقای «ق»، «ع.د» را شک دارم و فقط شنیده‌ام که این‌طور است، دعا گرفته‌اند؛ دعا چرا کمک نکند؟ تا خدا و محمد و آل محمد هستند و مدد می‌رسانند چه عیبی دارد که انسان دعا داشته باشد.

شما دعایی را که می‌گیرید برای موفقیت تیم‌تان است؛ دعا نوشته می‌شود و برای شما پست می‌شود و بعد حاجت‌ و دعایتان، که موفقیت تیم‌تان است، را میان گل بگذاریدو در رودخانه رها کنید. انشاالله که تیم‌تان روز به روز نتایج بهتری بگیرد.

صد درصد تاثیر دارد؟

ما 10، 15 نفر در روز مثل شما داریم که البته به خاطر ورزش کم تماس می‌گیرند، بیشترشان مشکل مریضی، بیکاری، رزق و روزی و اکثرا عشق و عاشقی دارند.

برای ورزش چه‌طور؟

برای ورزش تا به حال 4، 5 مورد داشته‌ام که یکی از آنها آقای الف. میم است؛ چند وقت پیش هم شبکه‌ی قرآن او را نشان می‌داد و یادی هم از بنده کردند، نمی‌دانم که او را می‌شناسید یا نه؟ ایشان ورزشکار هستند و دعای بنده دو سال است که روی بازوهایش است. اتفاقا هیات ما و مداحی بنده را هم نشان دادند، من روحانی هستم و نمی‌دانم پیج من را دیده‌اید یا نه؟!

بله، من شما را از اینستاگرام پیدا کردم؛ 6 ، 7 هفته است که تیم من نتیجه نمی‌گیرد و به خاطر همین خیلی سرچ کردم و به خیلی‌ها گفتم ولی جواب نگرفتم و در نهایت شما را پیدا کردم!

شما یک بار امتحان کنید بعد ببینید پشیمان می‌شوید یا نه!

باید اعتقاد داشته باشیم؟

بله، اعتقاد به خدا و آل محمد.

اگر به چنین دعایی اعتقاد نداشته باشیم جواب نمی‌دهد؟

مگر شما خدا را قبول ندارید؟

خب، من که به این چیزها اعتقاد دارم

به اهل بیت چی؟

بله

تمام شد، همین است. دعاهای ما از قرآن و خدا و محمد و آل محمد گرفته شده است.

یک تیم است که خیلی به ما ضربه می‌زند، می‌توانید دعایی هم برای آنها بنویسید که نتیجه نگیرند؟

من برای موفقیت و پیروزی شما می‌نویسم و برای بدی هیچ‌کس نمی‌نویسم، آنها هم خدا دارند.

فکر می‌کنم بازیکنانمان طلسم شده‌اند، دعای دفع طلسم هم دارید؟

بله، دعای دفع طلسمی که خیلی مشهور است و الان هم روی بازوی الف.میم است.

ببخشید ورزشکار کدام حوزه هستند؟

بوکسور هستند.

من باید شماره‌ای بدهم تا برایم بفرستید؟

شما آدرس پستی خانه‎تان یا باشگاه‌تان را بدهید, دعا پست می‌شود هر دعا هم شصت هزار تومان است و بازیکنان باید رفع طلسم را به بازوانشان ببندند که نیروی قوی و آرامش دهنده‌ای دارد. من از سال ٧٩ که خدمت «آیت‌الله بهجت» بودم، خیلی تاکید می‌کرد که روی بازو بسته شود و دو تا دعای دیگر است که باهم تلفیق شدند و یک دعای قوی بوجود آمده است.

بازیکنان قبل از بازی چک می‌شوند که چیزی روی بدنشان نباشد!

خب، در این یک ساعت نداشته باشند، تا قبلش داشته باشند و بگذارند در ساکشان و بعد از بازی هم ببندند به بازوانشان. یک بار امتحان کنید‌ می‌بینید که خوب است و خیلی از دوستان گرفته‌اند و پیام تشکرشان هم هست.

ولی در کل در حوزه‌ی ورزش کم‌تر بوده، این‌طور نیست؟

بله، الف.میم بود که می‌خواستند پول هم بدهند ولی من قبول نکردم و از ایشان خواستم قول بدهد که هرسال شب تاسوعا علم‌دار هیات ما باشند. آن بازیکنانی که می‌دانید طلسم شده‌اند، اسم خودشان، مادرشان را بگویید و اگر خودتان هم می‌خواهید، اسم خودتان و اسم مادرتان و تیمتان را از طریق تلگرام بفرستید.


# گفت‎وگو با ع.د

خبرنگار انصاف نیوز: دیروز با یک جادوگر مصاحبه کردم و ایشان ادعا کردند که شما هم یکی از کسانی هستید که دعا می‌گیرید!

ع.د: آن جادوگر کدام عمله‌ای است که این چیزها را می‌گوید؟

ما می‌خواستیم این مطلب را منتشر کنیم، اما …

شما منتشر کن، بعد آن‌موقع که چیزی نداشته باشید که من از چه کسی دعا گرفته‌ام، من می‌دانم با شما! دیگر آن‌موقع دست بردار نیستم.

برای همین ما می‌خواستیم قبل از این‌ ادعاهای [پاسخ] شما را هم داشته باشیم که بخواهیم این مطلب را منتشر کنیم

چه ادعایی؟ اصلا از چه کسی دعا می‌گیرم؟

من خبرنگارم و دیروز…

می‌دانم خبرنگاری، ده بار گفتی، ببخشید عذر می‌خواهم آن عمله را بگو به چه کسی دعا داده؟ این شر و ورا چیه ببخشید هر عمله‌ای بیاید و حرف بزند، شما بدون اینکه بدانید، چاپ می‌کنید؟

خب، من زنگ زدم به شما که نظر شما را هم بدانم [قبل از این که] منتشرش کنیم!

این حرف‌ها چیه خانم! خجالت بکشید!

اصلا شما به جادو اعتقاد دارید؟

اصلا و ابدا دنبال این چیزها نیستم. این حرف‌ها چیه که شما می‌زنید؟!

نظرتان درباره‌ی اتفاقاتی که اخیرا رخ داده است چیست؟

این اتفاقات که ببخشید از خیلی وقت پیش هست.

ما به خاطر همین موضوع به رمال زنگ زدیم.

رمالتان برود برای خودتان جادو کند. اگر رمال می‌‌توانست کاری کند برای خودش جادو می‌کرد.

ایشان ادعا داشتند که شما و […] و یکی از بوکسورها جادو می‌گیرند.

ایشان و هرکسی که چنین حرف‌هایی می‌زند غلط کرده‌اند. ببخشید‌، عذر می‌خواهم شما اسم ایشان را به من بگویید، بدهم ببرندش جایی که عرب هم واسش …، عرب هم نی نزده.

من اسم ایشان را نمی‌دانم و از اینستاگرام پیدایشان کردم. زنگ زدم و خیلی اتفاقی چنین چیزی گفت …

شما شماره‌اش را به من لطف کنید بدهید!

من اجازه ندارم که شماره‌ی ایشان را به شما بدهم.

شما اجازه ندارید؟! ببخشید، عذر می‌خواهم، پس هم خودت و هم سایتت […] می‌خورید که چنین چیزی را کار کنید، آن‌موقع من می‌دانم با شما!

این ادعای خودشان بوده و به ما ربطی ندارد

خودشان چه […] هست که بگوید؟ پس شما موقعی که نمی‌توانید اسمش را بیاورید، خجالت نمی‌کشید؟!

خجالت که، من خبرنگارم و روی این مسایل کار می‌کنم.

بله، خبرنگار هستید، باید روشن و واضح شفاف‌سازی کنید که کدام عمله‌ای چنین حرف‌هایی را می‌زند و بعدش بتوانید چنین چیزی را چاپش کنید، وگرنه این ادعای آبرو و حیثیت می‌شود و عذر می‌خواهم به هیچ عنوان اگر خدا را هم واسطه کنید ازتان نمی‌گذریم. این شر و ورا چیه؟ ما تنها چیزی که در زندگی‌مان بلد نیستیم این چرت‌وپرت‌ها است.

من هم به این خاطر که حرف ایشان را باور نکردم به شما زنگ زدم.

نه عزیزم، شما باید ایشان را باید به من بگویید که من بیاورمش پیش خودتان و ببینم این صحبت‌ها و ادعاها را از کجا می‌آورد! جادوگر و این‌ها چیست؟ بعضی‌ها کارهای شیطانی می‌کنند و دعا می‌گیرند.

فعلا که مسوول چمن گل‌گهر سیرجان چنین کاری کرده!

مسوول چمنش انجام داده، چه ربطی دارد به …

بعد ایشان گفته که از طرف کسی بالاتر بوده که تکذیب شد

شما بروید دنبال این چیزها، نه این شرو ورا!

ما نمی‌خواستیم به شما برسیم، می‌خواستیم این اتفاق را بررسی کنیم که ایشان گفتند هم شما و هم […] و یکی از بوکسورهایمان از ایشان و کسانی دیگر دعا می‌گیرید

ببخشید، ایشان غلط می‌کند با هرکسی که قبولش کند.

پس شما تکذیب می‌کنید دیگر.

چه چیزی را تکذیب می‌کنیم؟ این شرو ورا چیه خانم! اصلا این مسایل خنده‌دار است، ببخشید، عذر می‌خوام، اگر این‌ها کاره‌ای بودند برای زندگی خودشان دعا می‌نوشتند، ببینید در چه وضع بدی زندگی می‌کنند، شما چی می‌گویید؟!

من که از خودم نمی‌گویم، ایشان گفتند.

مگر ایشان نگفته است؟ ایشان کدام عمله‌ای هست که گوشش را بگیرم بیاورم آن‌جا و ببینم که این عمله از کجا چنین چیزی را می‌گوید. شما وقتی حرفی می‌زنید پای شما است. برو کار کن، برو بنویسش، هرطوری که دوست دارید بروید بنویسید و کار کنید، بعد آن موقع که ادعای حیثیت شد، کسی را جلو نفرستید، استغفرالله.

شما شماره‌ی من را یادداشت کنید، همین چیزهایی که گفتید را منتشر می‌کنیم و برایتان می‌فرستم.

بله؟ چه چیز را منتشر می‌کنی؟ من اصلا با شما مصاحبه نمی‌کنم، من که می‌دانم دارید ضبط می‌کنید.

شما شماره‌ی من را یادداشت کنید برای شما می‌فرستم.

چه چیز را می‌فرستید؟

همین که چه کسی بوده است.

چنین چیزی را شما بخواهید هرجایی بنویسید، مطمئن باش که فردایش شکایت می‌کنم، چون این مساله‌ی آبرو است. مثلا بقال سرکوچه هم می‌آید می‌گوید فلانی این‌قدر به من بدهکار است، شما مطلب می‌نویسید؟ این هم مثل همان است. شما بخواهی خدای ناکرده اسمی ببری و شرو وری بنویسی  آن موقع با…

آخه این ادعاها موجوده که یکی از بوکسورها دعا گرفته است

من به بوکسور و موکسور کاری ندارم، من راجع به خودم حرف می‌زنم. همان‌طور که شما دارید ضبط می‌کنید من هم دارم ضبط می‌کنم؛ اگر چنین مطالبی راجع به من بخواهید بنویسید، بدون اینکه یک درصد چیزی داشته باشید، از لحاظ حیثیت و آبرو مجبورم از شما شکایت کنم و دارم به شما می‌گویم به هیچ عنوان، استغفرالله خدا هم پایین بیاید تا شما را داخل حلفدانی نکنم نمی‌گذرم. شما هرکاری که دوست دارید با همکارانتان و آن کسی که دارد به شما خط می‌دهد بکنید.

کسی اینجا نیست!

چرا خانم! ببخشید، من که بچه نیستم. اگر شما تازه خبرنگار شده باشید من الان بیست و اندی سال است که با خبرنگارها صحبت می‌کنم. هرکار که می‌خواهید بکنید، اما شما باید هر موقع به صحت و سقم خبری رسیدید آن را منتشر کنید تا مردم از آن استفاده کنند، نه اینکه با چنین چرندیاتی بخواهید با آبروی کسی بازی کنید! ببخشید شما مگر آقای […] را دیده‌اید که از ایشان سحر و جادو بگیرد؟

نه ولی ادعایی است که شده.

من هم می‌توانم خیلی ادعاها را بکنم، شما نمی‌توانید ادعا کنید؟

بله درست می گویید.

مطمئنا، اون آقا رو هر کی هم که باشید دو دقیقه‌ای آدم پیدا می‌کنه، می‌آورد دادگاه، …

پس من ادعای دعانویس رو با این پاسخ شما تکذیب می‌کنم!

شما اصلا حق ندارید در چنین مساله‌ای به من بپردازید، دارم به شما می‌گویم، تمام شد و رفت! زنگ زدید دنبال چه چیزهایی می‌گردید! مملکت را فساد برداشته ببخشید دنبال چرت و پرت‌ها و شر و ورید، متاسفم برایتان.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام
    خیلی ممنون که وقت میزارید و این گزارشها رو تهیه می کنید ولی اگه یه خرده هم از مسایل مثبت و شاخص ها بنویسید ممنون میشم. مثلا راجع به موفقیتهای تیم ملی و یا استقلال بعداز شفر یا برانکو قهرمان و یا از راز موفقیت جهانبخش تو اروپا.
    تو مسایل سیاسی هم .

    2
    2
  2. واقعا از انصاف نیوز بعیده با استناد به یک دعانویس با آبروی یک شخصیت محبوب و مردمی بازی می کنید بعد از ادبیات تند ایشان گلایه مند هستید؟؟؟؟؟ بعید می دونم در این کره خاکی یک نفر هم پیدا بشود که در مواجهه با این موضوع یک ذره سعه صدر نشان دهد خانم خبرنگار شما ظاهرا تازه کار و خیلی آرمان گرا هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا