خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معنی «اتفاق غیرمترقبه‌ای» برای رحیمی چیست؟

وکیل مدافع محمدرضا رحیمی، معاون اول دولت احمدی نژاد گفته است: در مراجعه به قاضی اجرای احکام اعلام کردم برای اینکه اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد، هرگاه موعد اجرای حکم رسید اطلاع دهند تا موکلم را آماده کنم.
به گزارش انصاف نیوز، وی درباره ی «اتفاق غیرمترقبه» هیچ توضیحی نداده و مشخص نیست که چه احتمالاتی در صورت اجرای حکم 5 سال حبس رحیمی قرار است رخ دهد؛ اما وکیل می گوید اگر از قبل اطلاع داشته باشد می تواند او را آماده کند!
مصاحبه ی وکیل با تسنیم
چهارم بهمن ماه جاری سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران از ارجاع پرونده محمدرضا رحیمی به اجرای احکام خبر داد اما وکیل وی‌ می‌گوید پرونده موکلش هنوز به اجرای احکام ارسال نشده است.
محمدرضا نادری وکیل مدافع محمدرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در مراجعه‌ اخیری که به اجرای احکام دادستانی تهران برای پیگیری پرونده موکلم داشتم اعلام کردند پرونده هنوز به اجرای احکام ارسال نشده است.
وکیل مدافع رحیمی توضیح داد: همچنین در این مراجعه به قاضی اجرای احکام اعلام کردم برای اینکه اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد، هرگاه موعد اجرای حکم رسید اطلاع دهند تا موکلم را آماده کنم.
بر اساس این گزارش، محمدرضا رحیمی از سوی شعبه 11 دیوان عالی کشور در ارتباط با اتهام ارتشا و تحصیل مال از طریق نامشروع مجموعاً به 5 سال و 91 روز حبس، 3 میلیارد و 850 میلیون تومان جزای نقدی و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده است.
رحیمی از سوی شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران در ارتباط با ارتشا، رهبری شبکه اختلاس و تحصیل مال از طریق نامشروع به 15 سال حبس و 3 میلیارد و 850 میلیون تومان جزای نقدی و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده بود که شعبه 11 دیوان عالی کشور با وارد ندانستن اتهام رهبری شبکه اختلاس، مدت حبس وی را از 15 سال به 5 سال و 91 روز کاهش داد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا