خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بستن دهان انتشاردهندگان اسناد مانع آگاهی می‌شود»

عضو شورای شهر تهران با بیان این که «اگر بخواهیم راه را برای آزادی بیان ببندیم، قانون اساسی را نقض کرده‌ایم»، گفت: این زیبنده‌ی نظام نیست که از یک انقلاب مردمی به وجود آمده است و فصل سوم قانون اساسی آن به حقوق ملت اختصاص داده شده و ملت محور است و حتی برای این که مردم بتوانند حرف نیز بزنند، اصولی تعیین شده است.

حجت نظری در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز با اشاره به شکایاتی که در شورای شهر قبلی از رسانه‌ها شده و هنوز پس گرفته نشده است»، گفت: در حقیقت این شکایت‌ها به عنوان شخصیت حقوقی نبوده است، یعنی اعضای شورا و شهرداری با شخصیت حقیقی خود شکایت کرده‌اند و من از این که شاکی‌ها دقیقا چه کسانی هستند، اطلاعی ندارم، اما این را می‌دانم که شخصیت‌های حقوقی شورا و شهرداری نقشی نداشته‌اند.

برای خدمت به دموکراسی شکایت خود را از رسانه‌ها پس بگیرند!
او ادامه داد: به عنوان شخصیت حقوقی نمی‌توانیم به موضوع این شکایات ورود پیدا کنیم، زیرا نه اصیل و نه وکیل هستیم، اما توصیه می‌کنم همه‌ی کسانی که اقدام به شکایت کرده‌اند برای خدمت به دموکراسی، آزادی بیان و مردم‌سالاری دینی، فضایی را بوجود آورند که همه بتوانند حرف بزنند.

این عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: اگر بخواهیم کسی را که اسنادی منتشر کرده است، محکوم کنیم و دهانش را ببندیم نه تنها برای آن فرد محدودیتی بوجود آورده‌ایم بلکه دیگران هم ترغیب به آگاهی‌بخشی نخواهند شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا