خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه دانشگاهیان جهرم به وزیر علوم: 3 ماه چشم انتظار رییس جدیدیم

جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه جهرم در نامه ای به وزیر علوم، خواستار مشخص شده تکلیف انتخاب رییس جدید این دانشگاه شده اند؛ انتخابی که جامعه ی دانشگاهی جهرم 3 ماه است آن را انتظار می کشد.
متن کامل این نامه که در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته در پی می آید:
بسمه تعالی
مقام  عالی محترم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
استاد فرهیخته جناب آقای دکتر فرجی دانا
با سلام و تحیات
احتراماً به استحضار می رساند با توجه به نوپایی دانشگاه جهرم و نیاز مبرم آن به توسعه ی کیفی وکمی و اینکه شهرستان جهرم دارای مردمانی انقلابی و باسابقه ی درخشان فرهنگی و علمی می باشد، از حضرتعالی که شخصی آگاه به دغدغه های جامعه ی دانشگاهیان می باشید، تقاضامندیم که فردی شایسته و دارای سوابق درخشان از جنبه های علمی و اجرایی که خواسته ی طبیعی و بحق جامعه ی دانشگاهی است را جهت مدیریت این دانشگاه در نظر بگیرید تا مجموعه ی علمی و فرهنگی دانشگاه جهرم رسالت اصلی خود را به خوبی در جامعه ی اسلامی ایفاء نماید.
البته جامعه ی دانشگاهیان بر این امر واقف است که وزارت متبوع و دولت محترم تدبیر و امید تاکنون نیروهایی توانمند و با تجربه را جهت مدیریت دانشگاه در نظر گرفته اند تا دانشگاه جهرم بتواند با توسعه ی همه جانبه نقش موثری در پیشرفت استان و جامعه داشته باشد.
لازم به ذکراست که قریب سه ماه است که جامعه ی دانشگاه جهرم منتظر اعلام  نظر صاحب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای معرفی مدیر توانمندی از جنبه های مختلف برای مدیریت دانشگاه می باشد.
امید است در فرصت مقتضی با معرفی گزینه ی مورد تایید وزارت علوم شرایط برای فعالیت های علمی، آموزشی و فرهنگی در دانشگاه جهرم بهبود یابد.
لیست اسامی اساتید، دانشجویان و کارکنان امضا کننده نامه پیوست می باشد. پیشاپیش از حسن توجه و نظر جنابعالی به دانشگاه نوپای جهرم که همچون نهالی تازه به لطف و مراقبت بیشتری نیاز دارد، کمال تشکر را دارد.
 
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا